¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) EmptyDl Oct 06, 2008 6:34 pm

Doncs això, marxo de la guild, és una idea que ja tenia quan estava als almogavers, m'he dedicat durant molt temps al hardcore gaming en shooters com red orchestra, quake wars, cs, quake 3 i 4 i en alguns d'ells vaig arribar molt lluny, el tema friendly/pachanguero mai m'ha agradat gaire, crec que el detonant més que res ha sigut la meva actitud completament passota en el ultims kara, ja hi anava per anar i per les xapes, a fer el maxim dps possible a costa de fer overaggro, i no m'agrada aquest plan, tampoc m'agrada que a aquestes alçades s'hagi d'explicar aran, per això i pel meu neguit de l'altre dia vaig provocar un wipe.

Com que sóc conscient que l'unic que faig és liarla i posar en perill la raid sencera m'ho he pensat dos cops, necesito reptes, necesito disciplina i pressió, tambe estic força farta de karazhan, tinc tot el loot que m'interessa...

En res surt l'expansió i m'agradaria conseguir més equip, i veure més instances, perque si no ho faig ara no ho faré a l'expansió.

El Talegar diu que no li sembla llogic que marxi ara perquè en un mes i mig surt la expa, i després totes les guilds estaran iguals, jo ho veig diferent, seguirem anant amb verds, pero uns s'equiparan en dos mesos, i altres seguiran anant amb blaus i equip de pvp quan surti la expa de nivell 90 XD

Qui sap, potser encara sóc a temps de conseguir l'os i el loot timed de zul'aman...

Tampoc vull perdre el contacte amb vosaltres, seguiré corrents pel forum i si necesiteu dps per kz no dubteu en dir'm-ho, tot i que ara per ara estic farteta... debeu pensar que sóc bastant hipocrita, que vosaltres heu fet kz vuit cops més que jo, doncs perquè mentir, és cert, pero bé sóc i sempre seré ambiciosa, i ara mateix ja puc anar a altres llocs que la guild no em pot oferir, si no ho he fet fins ara és perquè em caieu tots, desde la laurissima fins al esterk de puta mare, sou tots collonuts, però ja us dic, tampoc vull perjudicarvos a vosaltres ni estressarme jo, així que lo dit, no deixem de parlar oki?


Soort i fins dissabte Very Happy

PD: si algu vol ser el administrador del fòrum per donar permisos, rank a la gent amb molt de gust li donare drets i mel's treure jo, sino no tinc cap inconvenient de ajudar-vos amb tot el que pugui Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) EmptyDl Oct 06, 2008 6:40 pm

juuu quina llastima... weno, jo vaig fer el mateix a almos, pero aqui em quedo durant tota la exp fins al 80, i segur que al 80 estem tots en igualtat i començarem a fer instance tots junts.

espero que si en algun moment t'ho repenses tornis.

siau i fins dissabte
Tornar a dalt Ir abajo
Lauris
Veterà
Lauris


Nombre de missatges : 6
Registration date : 17/09/2008

Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) EmptyDl Oct 06, 2008 10:10 pm

Ainx videta meva,... et trobare a faltar,... ara a qui pervertire per el guild chat? pfffffffff /cry /cry /cry
Enfi ja te pots ekipar bei quan miri on ets espero k estiguis a hyjal o a za pk sino te mossegare els mugrons i t'estirare el cabell!
Molts petons guapa i que tinguis sort, muaks
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) EmptyDt Oct 07, 2008 1:01 am

Jooo... encara que tampoc te conegués tant com akestos dos, vas ser tu qui me va agafar per la guild... Em dona molta llástima que l'AGGRANIA se'n vagi, pero què hi farem? Es veritat que ara per ara hi han uns quants que feu karazhan per ajudarnos als altres ja que teniu millor equip del que surt allà, i, de part meva, us estic agraïts a tots, i especialment a l'arkania perque si no a saber amb kin ekip estaria jo ara...xD

Et trobarem a fatar.
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) EmptyDt Oct 07, 2008 5:37 pm

La veritat arka, pos si, em sembles bastant hipocrita, i u dic sense tapujos, perque trobo que mereixes saber el que penso... Mira la núvol! Se'n va a BT, pero tot i això no ha marxat de la guild, segueix montant karas, i va overekiped...

Entenc que vulguis probar coses noves, que vulguis fer ZA, que t'hagis cansat de wipejar a Aran... Jo sento el mateix!
Pero tot i aixo, jo estic a renegats perque em sento rodejat damics, i perque ajudar a un 70 recen pujat que viu a 3 carrers de casa meva, magrada mes que anar am un 70 full llegendaris que ni tan sols sé si em coneix... I apart, està la exp... Et creus que et servirà de res fer un més de ZA?¿ daki un mes ZA et semblara el que et sembla kara ara mateix... Pero la gràcia es que al 13 de novembre, tots nosaltres començarem a pujar junts, arribarem juns al 80 i podrem raidejar juns am igualtat d'equip, que mes dona que al gener iagi guilds matan l'Arthas? La gràcia es que nosaltres estarem wipejan al primer boss, tots juns... I si vols matar arthas pos ten vas am la nuvol i els seus amics a liarla... Però abandonar aixi els teus amics només perque t'ha agafat que en un més vols ser la maga numero 1... pos mira, ho sento molt, però m'ofen Evil or Very Mad

I el fet que siguis tu la que sen va encara mofen mes... Gràcies a tu, he pogut fer coses que no sabia que podria fer... He apres molt del meu mage, he arribat a ser full epix gràcies a tu! I ara em deixes tirat sent l'únic mage mínimament digne de la guild... Em sentiré sol, tu eres el meu focus d¡inspiració i superació a les raids... no sas l'esforç que habia de fer per arribar a fer el teu dmg spell... El dia que et vaig superar em vaig sentir capaç de ser un jugador digne, i ara l'únic dps que em pot inspìar és el missfit que va = d'equipat ke jo... pos quina gràcia, ja ja ja... Crying or Very sad

Aquesta es la meva opinió, no m'importa si algu pensa diferent o em discrimina per això, només vull dir el que penso, perque crec que una opinió és més importan que ZA, BT o que el boss numero 1000 de la cinquena expansio del segle que ve.

Gràcies per tot, i que t'ho passis bé allà on vagis.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) EmptyDt Oct 07, 2008 6:34 pm

Vaja, em sap greu que t'ho prenguis aixi, si me'n vaig souka, es perquè a Renegats ja no puc millorar més, igual que tu, jo també vull seguir millorant, i em dona la sensació que a renegats ja no puc seguir evolucionant... que el cap i a la fi, es el sentit de la vida XD

Si no em caiguessiu bé no creus que deixaria de passarme per aqui?

Hipocrita no se perquè, jo mai he estat en una guild per amistat (i mai he dit el contrari), això ho vaig deixar de fer quan tenia 17 anys al counter strike...
Fa dos anys, quan jugava de forma "amateur" al red orchestra vaig deixar un equip d'espanyols per anar-me'n en un equip de francesos, i ves per on, vaig llepar el cel... jo no jugo per participar, jo jugo per la satisfacció que em produeix estar entrenant durant una setmana 3 hores cada dia per un partit oficial que nomes durara 45 minuts, la gloria que sents quan guanyes, es simplement embriagadora... notes que l'esforç ha valgut la pena, i et sents l'amo, i fa molt de temps que no noto algo així... Embarassed

No pateixis perque no hi hagi cap mag més tiu XD Tu pots fotre molta xixa, ara el que has de fer és conseguir la toga de magister, fer minim dos heros al dia per conseguir equip de xapes, i ves per on, ara acabo de veure els guants que tens, que li foten patades als que tinc jo, no es que uns siguin mestres i altres padawans, tots som padawans i punt XD aixi que em toca tornar a farmejar mt hero Mad

I sincerament, encara tinc esperances de conseguir l'os de zul aman i el gear de haste que cau... que ja saps que em té ben obsessionada XD






I bueno, si tant m'odïes, ja em podras escupir el dissabte Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) EmptyDt Oct 07, 2008 10:28 pm

Uff escupir es massa fastigos... nomes et tirare mirades d'odi...
I per cert, els guants chachis pirulis ke portu son de MT NORMAL, no HERO (els deixa el kaeltas), avera, entenc tot lo que dius, i et retiro el buit que tavia promes... Pero tot i aixo mas deixat mol depre Crying or Very sad Sempre em fan llastima les despedides... serà perke no vaig poder despedirme del meu avi kuan va morir i aixo em va fer un trauma... who knows? BTW Accepto que ten vagis, pero no per aixo em sentire feliç, malegro que fagis el que vols, pero tot i aixi em sento trist...

Et desitjo molta sort en la teva aventura, i plis et demanu que no t'oblidis de nosaltres, Crying or Very sad

Good Luck, and have fun!
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) EmptyDt Oct 07, 2008 11:49 pm

Souka escrigué:
I ara em deixes tirat sent l'únic mage mínimament digne de la guild...

Això m'ha fet mal company... xD

Arkania escrigué:
No pateixis perque no hi hagi cap mag més tiu XD

i aixó tambe...

no juga un durant 10 dies i ja se l'oblida, tot i que era el q més dps feia...


Editat per darrera vegada per Anarks el Dt Oct 07, 2008 11:54 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) EmptyDt Oct 07, 2008 11:53 pm

hostia, es cert quin /ignore bastisim pero involuntari... -.-

souka, tranquil home, que no us lliurareu de mi tant facilment... XD

vamos, em vaig a solejar mt que vull els guants peroia!

jo jo jo XDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)   Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :) Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» em despedeixo...
» Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!
» Em presento
» TEilan for mascota de la guild?
» Com seria Renegats si fos una guild hardcore?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: