¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 em despedeixo...

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
brizza
Iniciat
brizza


Nombre de missatges : 19
Registration date : 08/10/2008

em despedeixo... Empty
MissatgeAssumpte: em despedeixo...   em despedeixo... EmptyDg Mar 01, 2009 3:32 am

pos això gent, ho he estat pensant molt i encara que em dolgui he decidit pirar. com us imagineu es perque m'agradaria raidejar mes.
es veritat que no vaig a totes les que es monten, pero esk jo em conecto a la nit... per tant intentare probar a insomnes k raidejen de nit (espero donar la talla) pro a insomnes les raids de 10 son lliures, i vosaltres acostumeu a raidejar per la tarda. aixi que si em necesiteu per nar a naxx o algun lloc... doncs be repeteixo que em sap greu pero buenu... espero que no em feu /spit si em trobeu per dalaran.
em despedeixo per aqui perque quan vai surtir no hi havia ningu on i no vulia pirar sense despedirme.

en fi adeu siau i molta sort! i ja saveu si em necesiteu per algo /w brïzzä

/kiss a tots
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

em despedeixo... Empty
MissatgeAssumpte: Re: em despedeixo...   em despedeixo... EmptyDl Mar 02, 2009 11:08 pm

Joder que dur es despedirse de 2 a la vegada.... el kahi ma dolgut molt perke pira del joc, pero brizza nanu am tu hem passat molt! encara recordo quan vas arribar que am pocs dies et vam enviar a fer karazan, es mes... recordo ke el teu primer boss era el drac dels 3 portals, ejjej

Hem passat moltes coses junts, i parlo en plural referintme a la guild sencera no nomes ami, xD

Tots sabem del ke ets capaç i jo no tinc cap dubte que donaras molt mes ke la talla a la teva nova guild ^^

Es una alegria almenys ke per les tardes puguis raidejar am naltros, i sera un honor per mi que si algun dia pots venir ho fagis.

Espero que sempre que puguis ens tiris un /w a alguns de nosaltres, i tal i com li he dit al kahi, espero que akest foro et segueixi acceptant tot i haverten anat, per tan, escriunos de tan en tan explicant-nos les teves aventures a les raids de 25 Razz

Una salutacio molt cordial, i una gran abraçada del teu amic magomanker,

Souka
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

em despedeixo... Empty
MissatgeAssumpte: Re: em despedeixo...   em despedeixo... EmptyDt Mar 03, 2009 2:49 am

Ja et dic... a mi no em wispejis en ta puta vida per venir a raidejar!... t'invitare si et veig online Very Happy

xD

Weno, espero q et vagi be a la nova guild, pero recorda q la autentica qualitat esta a Renegats Wink

Molta sort, i vine a alguna altra kdd!
Tornar a dalt Ir abajo
brizza
Iniciat
brizza


Nombre de missatges : 19
Registration date : 08/10/2008

em despedeixo... Empty
MissatgeAssumpte: Re: em despedeixo...   em despedeixo... EmptyDt Mar 03, 2009 1:04 pm

Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Davey
Veterà



Nombre de missatges : 3
Registration date : 13/09/2008

em despedeixo... Empty
MissatgeAssumpte: Re: em despedeixo...   em despedeixo... EmptyDc Mar 04, 2009 12:16 am

Molta sort a la teva nova guild, speru k vinguis sempre k puguis am nusaltres i...

Demostra als insomnes de kina pasta stan fets eñs Renegats!!! xDD

k t vagi mol b ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





em despedeixo... Empty
MissatgeAssumpte: Re: em despedeixo...   em despedeixo... Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
em despedeixo...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: