¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!

Ir abajo 
+3
Mazzy
Souka
Teilan
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDs Mar 14, 2009 3:38 pm

Ja mavien arribat veus dakest tema xD pero esk es brutal.... oviament un / CLAP per Insomnes Una guild q crec q es mol seria i adulta!

Buenas gente, me presento soy El Angel Caido un rogue de la guild de INSOMNES, que en estos momentos por la ausencia temporal de nuestro gm estoy sustituyéndolo junto con otro grupo de personas del clan.

Bien escribo este post por petición de Acidtales un Warlock de vuestra guild. El motivo es por una incidencia con un miembro de vuestra guiad, Zhot.

Bien, el pasado miércoles 28 mi guild inicio un nuevo save a Nax25. Por unas incidencias anteriores en mi guild no éramos suficientes y se decidió intentar meter gente de pick-up, y así fue. Un miembro de vuestra guild Zhot se vino. Las condiciones de la raid serian que se rolearia todo menos el tier que queríamos que se quedara en la guild, mucha gente no lo acepto y no quería venir por lo que se decidió que el primer día se rolearia el tier y los próximos días seguramente no se rolearia, Zhot acepto a venir con estas condiciones, el primer día se fue con normalidad, pero el segundo día pese a que en nuestra guild éramos mas, seguíamos necesitando gente de fuera y se volvió a avisar a Zhot que ya tenia save . Bien, el problema empezó cuando metimos a un rogue de la guild de Renegats, Hortlander, que por lo visto tenía un problema con Zhot. Zhot por lo que tengo entendido le culpaba por una división en Almogavers, decía que era culpable de que gente de Almogavers se hubiese ido, por lo cual decidió que o se iba Hortlander o nos aria wipear. Esto nos lo aviso Hortlader a quien por lo visto Zhot se lo wispeo, a lo que yo que estaba de raid lider comente que no íbamos a sacar a nadie porque tuviese un problema, Zhot con hacer su trabajo que en este caso era hacer dps tenia suficiente y si no quería que no hablara con Hortlander. En el primer pul la pet de Zhot agreo al siguiente pul y wipeamos, yo, aun así, después de avisarlo por ventrilo esperando que solo hubiese sido un despiste, expulse a Zhot puesto que en el próximo pul lo volvió hacer. El caso es, que Zhot no abandono la instance y se quedo dentro impidiendo que pudiéramos continuar. Ese día nos fuimos a sartharion y Zhot desconecto a las 5:30 de la mañana dentro de naxramas. Durante toda esa semana menos el domingo (creo recordar) que por lo visto tendría algo mejor que hacer, se quedo dentro de naxramas 25 impidiendo que insomnes pudiera raidear, todo por un problema con un miembro que ni siquiera pertenecía a la guild. El domingo (día que zhot no pudo estar dentro de nax) se raideo, pero ningún día mas, puesto que al dia siguiente volvimos y nos volvió a hacer wipear. Hablamos con un GM y no nos ayudo. Sinceramente si por mi fuera esta persona calificada de impresentable tendría que tener un Ban de mínimo 2 semanas pero por suerte o por desgracia yo no pinto nada en ese tema. Aun así, en este save engaño a un miembro de nuestra guild para volver a obtener el save y volver a colarse en naxramas con una maga, Larien creo recordar que se llamaba y con burlas volver hacernos wipear en un boss y luego marcharse. Esta semana no hemos tenido afortunadamente ninguna incidencia más.

Hoy Acidtales después de explicar lo sucedido nos a pedido perdón por parte de vuestra guiad. Como le comente Almogavers no tiene que pedir disculpas puesto que el problema es únicamente de Zhot que simplemente se dejo mal así mismo.

Añadir que me parece vergonzoso que una persona pueda llegar hacer algo así, y insistir que pese a este problema INSOMNES no tiene ningún problema con Almogavers.

Solo desearos mucha suerte con la guild y dar las gracias por el comportamiento de los otros miembros.

Muchos Salu2 a todos y buenas noches


Resposta: armagedon:
Angel Caido, no se lo tengas en cuenta, Zhot esta y estuvo muy enfadado con Renegats, y a veces le pillan cosas de estas. Angel, Solo se que Zhot no es mala persona, y que si hizo esto pues... o tendrá algun motivo con insomnies o el calentón de Renegats todavia le dura.

Bueno Angel, espero que nos veamos dentro y no todos somos malos ;D


Ara renegats som lescusa?!XD q el niñato aket sigui un rabies no es culpa NOSTRE!!! ( pobre hort.... et cumpadeixu!)

Espareu... perk ara ve el gran comentari .... del tontopollas alias zhot ( q tots savem qi es.. )

Veo que ni si quiera te enteraste de nada...

Primero de todo, las condiciones las decidisteis al siguiente dia, cuando me invistasteis a la raid, NADIE me dijo que no se podria rolear por los tier, de hecho, ni siquiera vosotros lo teniais decidido por lo que pude escuchar en el ventrilo.

Cuando llegamos a loatheb, unos cuantos empezaisteis a decir que los pugs no tendiran que poder rolear por tiers, natu creo que fue dijo "Hemos hecho la raid asi de momento, asi que rolean i punto, si teneis quejas lo discutimos mañana".

Al dia siguiente, que yo tenia save ya, dijisteis que no se podria rolear por tier. Me cabree, os lo discuti i pasasteis. Pense que pillaria xapas i algo i segui, pero entonces entro aquel discutimos i salte. pero la razon sigue siendo el loot, que primero me pegais el save i despues decidis que no puedo rolear por tier... pues por ahi no pase.

Los GM no ayudan nunca a cosas de save, os lo dije, pero aun asi hicisteis report...

El problema con el rogue no fue asi ni de lejos. yo le dije que pasaba de raidear con el, pero que tenia save i no queria perderlo, como el no tenia save, le dije que por favor, se pirara él. Los problemas personales entre el i yo se dejaron al margen en todo momento, senzillamente se dijo que no puedo raidear con el. Por vuestro lado tampoco se dijo nada, porque hortlander no se entero de quien era yo hasta que uno de mi guild se lo dijo, asi que no te inventes razones ahora...

Repito que el problema NO fue con el rogue, eso fue lo que me hizo decir "basta", El problema fue que de una raid para otra, vosotros solitos decidisteis que yo no podia rolear por el tier, cuando yo ya tenia save i no podia pirarme.

Al miercoles siguiente, gente de vuestra guild empezo a whispearme como niños pequeños, diciendo paridas i demas lucideces. Asi que me meti en vuestro save al dia siguiente con mi maga, i os dije que pararais (fue muy efectivo por cierto), no me burle de vosotros, de hecho todo lo contrario, os dije que me dejarais en paz.

Per la gent de la guild: Lo que em sembla a mi aquest tio, es un que no es va enterar de massa, i s'ha montat la historia a partir del que deien els demes, y ara es troba amb el problema aquest, un lloc de responsabilitat i intenta fer algo. De fet almenys ho fa millor que els altres, ho intenta discutir, el problema es que no sap ni que va pasar. Suposo que us trobareu gent aixi, pero sembla que tenen una versio bastant distorsionada del que va pasar, sisplau ignoreulos, i si teniu algun problema amb ells, us demano disculpes, dieum-ho i intentare arreglaro, pq l'ultim que vam dir va ser que estava acabat el tema.

Lo que m'extranya es que no s'enteres del que vaig dir cuan vaig anar amb el mage, pq ho vaig dir per /y, que ho van sentir tots. be, potser nomes intenta autoenganyarse.

PD: el domingo no tube tiempo de dejar el anti-afk en naxx antes de irme ^^'


I com No , tamb avia de donar la nota.. la seva lleial amiga ( q ja vaig demostrar en el seu moment com pujava de rank a almogavers )

por lo qe me dio a entender zhot el problema principal fue qe una vez cogido el save se decidiera no dejar rollear por tier, de hecho me dijo de venir (el segundo dia) y con esta condicion yo no acepté... como habrian hecho muchos pugs al saber esto antes de pillar save.

igual su comportamiento no fue el mejor, pero tambien hay qe decir qe lei whispers de INSOMNES y buscaban si más no provocar y por lo visto lo consiguieron.

valoro qe pese lo ocurrido no tengais ningun problema con la guild, mucha suerte!


i obiament despres de aixo el pobre armagedon q avia tingut q... fingir una mica.... BASTAN MOLTISIM ! va postejar:
A sobre la lieu xDD jodeeeer xD

Conclusio ? es facil de treurelas xD vosaltres mateixus... nomes una pregunta.... Qi a demostrat tenir un comportament adulti madur? esta clarisim q es el ZHOT!

Ja q al wow escaseja de literatura sempre va b trobarne dakest tipus tant enriquidora com akesta! ( hort ... Testimem!!!^^)

( un cop es publica a internet akest fet es fa public ! jo no el vaig fer public si no almos Very Happy )
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDs Mar 14, 2009 4:57 pm

pro tot aixo on esta? a wow-europe?? pk flipa la parrafada del pobre "gm temporal" de insomnes... i flipa el puto Zhot dels ous com la lia el payo... sempre fen amics ell Razz

I Hortlander te queremos!!! LE le le le le!! hortlander te queremos, le le le le le, xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDs Mar 14, 2009 5:06 pm

JO NO ME ANAT DE ALMOS PEL HORT...ME ANAT PEL JILIPOLLAS DEL ZHOT!

Haurem de anar al foro a defensar al Hortlander i deixar pels terres al Zhot...i diuen que en el fons no és mal pavo...jo només dic k hi ha gent que per ella Hitler no era un cabron ¬¬.
Tornar a dalt Ir abajo
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDs Mar 14, 2009 6:43 pm

-.-


Editat per darrera vegada per Teilan el Dc Abr 01, 2009 12:24 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDg Mar 15, 2009 10:14 am

la cantitat de gent que li voldra trencar la cara... mamma mia xD

i va en agument.... xDD

Per si el tema evoluciona: http://www.almogavers-guild.cat/viewtopic.php?t=1887&sid=23a3a0cc5adc579ac50592d1006a54fe

Si no teniu conta en el seu forum podeu entrar amb la meva, user: Arkania pass: g3sg1


Despres que passes tot el que va passar vaig tenir l'ocasio de parlar amb el kolkar un parell de cops, es dedicava a dirme marica lol! i tal perque em fes passar per tia i be, em va semblar una persona no gaire inteligent, vull dir per sota de 100 de ci... el tipus de persona que fa les coses sense pensar i sense adonarse de les consequencies, i en fi, cada cosa que sabem dell, es una confirmacio daquest fet xD




PD: tei t'he mogut l'altre post a la paperera per estar duplicat, espero no et molesti, si hi ha res en aquell que necesitis es pot recuperar.
Tornar a dalt Ir abajo
karakar
Veterà



Nombre de missatges : 15
Registration date : 12/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDg Mar 15, 2009 1:58 pm

No si esque aquet home (si esque se li pot dir home dels seus actes) mai canvia xD

lo que va fer te collons, deixar un pc on per putejar un seguit de dies sencers el save per una puta tonteria que se li va avisar xD

bé, almenys vaig poder riure-em un rato:

[img]Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! 15662322.th[/img]

[img]Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! 47608951.th[/img]

[img]Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! 14076302.th[/img]

a sobre que intentu ser amic seu i li faig bromes m'ignora scratch
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDg Mar 15, 2009 6:26 pm

a la laura li va fer algo semblant...


en aquest el que li passa es que mai li han trencat la cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDg Mar 15, 2009 7:36 pm

ami em va fer = am el priest ^^ kuan el tenia a almos encara em va preguntar si el Souka el tenia a renegats, vaig dir: perque u preguntes? per ferme fora? 1 segon despres mavia expulsat, xDDD
despres em va susurrar ke si, ke era per ferme fora, jajaj
vam tenir un parell de frases mes cada 1 fins ke em va posar a /ignore, el lolkar sap com fer amics ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDg Mar 15, 2009 8:28 pm

el lolkar la meitat de coses que diu, i fa, no te els collons de ferho a la cara...

i ja em coneixeu, sabeu que no parlo per parlar, ni per sang calenta ni per ferme el gallet.

és un fet i punt.
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDg Mar 15, 2009 10:50 pm

Lordi...ONWED AL ZHOT xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDl Mar 16, 2009 1:40 am

aerye.... o arkania.... o ALGU KE PUGUI FER-HO!!! BORREU L'AVATAR DEL PEZON!!!! Evil or Very Mad

I si arkania... el lolkar es un macho molt macho, aixo u sabem tots, xD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDl Mar 16, 2009 2:07 am

m'he traumat... treieu aquella aberració!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDl Mar 16, 2009 4:21 am

no incumpleix cap norma d'educacio xD si fos un clitoris amb un piercing... mmm... m'ho pensaria, pero tampoc el treuria ajajajajaj, si molesta li podeu dir al millor navegador del mon (internet explorar of course Very Happy *) que no us mostri aquesta imatge.


* ajajajajja, espero qeu ho hagueu entes xD
Tornar a dalt Ir abajo
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDl Mar 16, 2009 6:27 pm

les pesces de metall son ties i el mugrop el pavu es un trio¬¬ aixo si q incumpolei per els menorS!!!

Coko el gif animat q tens del L el porta gent de almos ^^

laltre dia vaig entrar a alamos am ale gotaro.. xd i ia em van fer el chivatazo de q i avia una llei molt especial per els renegats Very Happy proibida la entrada i... a la HOGUERA!! ^^ cosa q em va fer molta gracia xD dios... esk donaria el q fos perk en una arena em sortis el zolkar XD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDl Mar 16, 2009 9:31 pm

mare meva quina "ansaladilla rusa" de faltes, barbarismes, etc.
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDl Mar 16, 2009 11:18 pm

Cita :
mare meva quina "ansaladilla rusa" de faltes, barbarismes, etc.

xD
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDl Mar 16, 2009 11:39 pm

VINC AMB TIER DE SERIEEEE xDDDD!!!!

(ki pensavau k us curava...les meves mans¿? xD)
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDl Mar 16, 2009 11:54 pm

Gent simplement passeu del tema, el pavo es creu amb la rao del mon dons que li aprofiti, per molta llei sacra que s'hagi inventat sobre questejar//raidejar amb renegats la meitat d'ells quan estan amb un de nosaltre no li fot ni puto cas. Li sorprendria saber la quantitat d'almos que estan per sobre de la seva justicia divina. I aqui com sempre, donarem la benvinguda a la gent que es vagi cançant d'almos gràcies a les seves excentricitats.




Hortmanker dixit!!
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDt Mar 17, 2009 1:43 am

jo ultimament em trobo am almos per tot arreu, xD faig archa... 1 healer almo, faig sartha 1 tanke almo, faig daily hero.... 1 dps almo, xDDD (estan ben repartits, xD)

I sobre el tema faltes barbarismes etc... TEILAN!!! EL TEU MISSATGE FA MAL A LA VISTA!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDt Mar 17, 2009 1:49 am

Cert, són una plaga.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDt Mar 17, 2009 9:17 am

kermit escrigué:
... excentricitats ...


a mi em diuen excentric, per ell crec que l'adjectiu mes adient seria gilipolles xD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDt Mar 17, 2009 11:12 am

/nod arka, xD simple i purament imbecil, no te res mes, no hi ha excusa ni excentricitat ke valgui, tot ell es un esser gilipolles de cap a peus, no hi ha mes, xD
Tornar a dalt Ir abajo
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDt Mar 17, 2009 6:30 pm

Mira pallasus xD faig els berbarismes q em surten del nabu i encara gracies q posteju al foro q em fa una mandra del copon i u faig a les foskes... i am el meu teclat q el anarks i el karakar ia saven qines complicacions tinc.. i fins i tot el soid xD

eso es lo q ay babys! i la proxima actualitzacio la fare en japo!! q nestic aprenent! ^^ XAXI!
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDt Mar 17, 2009 8:57 pm

poh kiyaku, yo me bai a fe un vucadiy da yamo da yabug!
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! EmptyDc Mar 18, 2009 1:36 am

... no comments, xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!   Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ja havia sentit akesta historia... pero quan ho he llegit me descollunaT!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Em despedeixo de la guild, pero no de vosaltres :)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: