¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Com seria Renegats si fos una guild hardcore?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Empty
MissatgeAssumpte: Com seria Renegats si fos una guild hardcore?   Com seria Renegats si fos una guild hardcore? EmptyDj Mar 26, 2009 10:07 pm

Tal cual

https://www.youtube.com/watch?v=0mVtYF4ucRc&feature=related
Tornar a dalt Ir abajo
Kahidrim
Veterà
Kahidrim


Nombre de missatges : 40
Age : 33
Registration date : 10/01/2009

Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com seria Renegats si fos una guild hardcore?   Com seria Renegats si fos una guild hardcore? EmptyDl Abr 13, 2009 7:02 pm

jajajaja que bo xD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com seria Renegats si fos una guild hardcore?   Com seria Renegats si fos una guild hardcore? EmptyDl Abr 13, 2009 10:22 pm

ahir vaig veure el mateix video, pero enlloc de guild hardcore anava sobre que el hitler el banejaven per Botejar am el seu pj, ejjejje
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com seria Renegats si fos una guild hardcore?   Com seria Renegats si fos una guild hardcore? EmptyDt Abr 14, 2009 3:14 pm

També n'hi ha un sobre Arathi Basin i un altre sobre les arenes xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com seria Renegats si fos una guild hardcore?   Com seria Renegats si fos una guild hardcore? EmptyDc Abr 15, 2009 2:42 am

hostia, volia anar a dormir, pero si ara trobo on es fa aixo us ho dic que en faig un amb la meva guild actual...

fa tres dos mesos que estem rebentant naxx25 en 3 hores per intentar fer el inmortal, pero sempre, per distraccions, lag, caigudes, o manquejades algu la caga i palma en un boss... total, xapen servers daqui una hor ai mitja i jo sense el plagued protodrake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Angry_Emote_by_whitweeCom seria Renegats si fos una guild hardcore? Angry_Emote_by_whitweeCom seria Renegats si fos una guild hardcore? Angry_Emote_by_whitwee


EDIT: "hitler video wow" "hitler video editable" "hitler subtitle mashup" i no hi ha manera de trobar com ferne un :'(
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com seria Renegats si fos una guild hardcore?   Com seria Renegats si fos una guild hardcore? EmptyDc Abr 15, 2009 3:46 am

Em sembla que el video es de la peli "El Gran Dictador" pero no n'estic gens segur.

Sinó segur que és de alguna peli de aquest estil.

EDIT: La peli es diu "Downfall".
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com seria Renegats si fos una guild hardcore?   Com seria Renegats si fos una guild hardcore? EmptyDc Abr 15, 2009 12:28 pm

nono, si ja se quina peli es, la tinc en dvd xD es diu el hundimiento xD pero no trobo la pagina on fer el mashup! u.u
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com seria Renegats si fos una guild hardcore?   Com seria Renegats si fos una guild hardcore? Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Com seria Renegats si fos una guild hardcore?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Comic wow Renegats
» 23 Juliol Dia dels Renegats
» KDD renegats el proper dissabte 11 a les 13.30 FOTOS PAG 2
» Em presento
» TEilan for mascota de la guild?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Off Topic-
Canviar a: