¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 23 Juliol Dia dels Renegats

Ir abajo 
+3
Anarks/Cokoliso
Arkania
Souka
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDv Jul 10, 2009 7:36 pm

Per els poders que mai m'han sigut concedits declaro extraoficialment: el 23 de Juliol com a Díada Nacional dels Renegats. I des d'aquest dia durant una setmana, se celebrarà la raid commemorativa dels antics membres.

Durant aquesta data tan assenyalada se celebra la unificació i destrucció de la nostra estimada guild. Aquesta setmana vindrà acompanyada d'un conjunt d'activitats per festejar la nostra declinada guild, que inclouran: una raid formada per antics membres, la inscripció està oberta per a tothom qui vulgui participar, pero hi han places limitades (25 places per ser exactes); una xerrada amb debat am caire ociós i principalment desestrassant, inclòs dins de la raid; i per últim, una petita festa de despedida dels membres que tornaran a les seves rutines habituals fora de la guild.

Moltes gràcies per la vostra atenció, agrairïa molt que es fes córrer la veu d'aquest moment tan important de l'any virtual.

Per a més informació visiteu el calendari del wow, o wispegeu a Souka (o al seu alter Zouka), a Núvol, o bé, a Cokoliso.

PD: es demana la assistència a tots els membres que ja no veuen el joc com a un bon passatemps, i no pas, a la gent que l'ha deixat per falta de temps o diners. Es recomana la assistència a Sidious (àlias: Nagásh, Saephiroth, Legolas, Frodo), a Brïzzä i a Missfit.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDv Jul 10, 2009 8:06 pm

ree, molt bona idea tiu Smile

la raid s'hauria de fer de tarda, crec jo, alguns tenim raid en els horaris tipical spanish compres entre 21 a 01...

poso a la disposicio del presidentenfuncions/promotor de la iniciativa souka la meva maga i el meu druid (dps o heal). preferencies cap ni una, de dps faig 3-4k amb els dos i de healing amb el pelut vaig força bene.


A veure si no queda amb un post i una taca en el calendari i es celebra realment omeome -.-


PD: no heu convidat a la marta scratch
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDs Jul 11, 2009 7:13 pm

La Marta es una rancia de collons!! no li don la gana de venir... I li he demanat 436,236 periodic vegades que vingui, i sempre mengega a dida amb mes o menys bones paraules... Avera si la podeu convencer vosaltres... per cert Arka, la Laureta s'apunta també?

Haig de dir que he convidat a mes de 25 persones... perque conto que uns quants no voldran/podran venir... avera si tenim sort i els 25 slots els omplim, si hi hagues mes de 25 sempre podriem fer uns changes per horari, dies... etc.. xD

de moment crec que som uns 10 que han acceptat... contant nuvoleta, cokoliso, hortlander, magiuss, el mendasouka i nose qui mes... pero per si de cas no espereu al ultim moment! xDD

Ale, esperem que funcioni la cosa! xD

EDIT: arka ja que u dius,... crec jo que el healer ens aniria millor que no pas un dps, xDD apart sempre pots fer change build i posarte dps per si les mosques, xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDl Jul 13, 2009 12:29 am

Mensaje recibido -.-
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDl Jul 13, 2009 11:01 am

Tinc la pixa un lio, aixo en quina guild eske tinc la mazzy sense guild :S

Petonets!
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDl Jul 13, 2009 1:36 pm

... Avera... es una raid "noimportalaguildonsiguismentreenunpassatfossisunrenegat", okis? xD
I mazzy, si et vols venir a renegats, et convido, si vols anar a nonpietatis que et convidi el coko, si vols anar a test mortal am el tale, nuvol, hort, i algu mes, que et convidin ells.
A renegats ara mateix no ia suficients mains per raidejar, a NonPietatis son mes o menys serius a l'hora de raidejar, i a test mortal es una guild friendly que raideja nax i ulduar, pero sense cap compromis ni obligacio, osia que tu mateix, xD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDt Jul 14, 2009 1:11 am

No, no, a Non Pietatis jo em menjo els nous.
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDt Jul 14, 2009 2:06 pm

eis, ara amteix som 15 persones a la raid, avera si podeu parlar am alguns dels convidats... falta gent com el lordi, huulk, wolv, azak,... avera si podem aconseguir montar la raid... Come On!! YES WE CAN!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDv Jul 17, 2009 5:59 pm

PROPOSTA!!!

DONAT QUE ANEM A RECUPERAR BELLS TEMPS...SI SUDEM DE NAXX i...

GO KARAZHAN!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDs Jul 18, 2009 4:09 am

Proposta denegada, no vull wipejar a Shade of Aran...
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDs Jul 18, 2009 4:32 am

xD

xDDD



xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDs Jul 18, 2009 3:15 pm

Wipejar...amb els ekips k tenim tots...jo crec que ni volen wipejem xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDs Jul 18, 2009 6:08 pm

L'equip no ho és tot
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDs Jul 18, 2009 6:53 pm

Jdr Coko a veure si et compres un parell de mans, k ja toca xDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDs Jul 18, 2009 7:08 pm

meu recordat que laltre dia vaig anar a kara, xd em van convidar noseki pro wno, xd vam tirar moroes am 1 sol tank Razz i va caure am un 'plis, pero despres em van ninjejar la patern de mangosta, per lo que vaig fer un /leaveraid del mil, putus ninjas!! >.<
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDs Jul 18, 2009 7:54 pm

Sino tmb podem anar a .... Cot4 o com es digui, ara no em surt el nom...AAAA xDD

És per canviar una mica i no tan naxx
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDg Jul 19, 2009 5:29 pm

Ulduar?
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDg Jul 19, 2009 5:58 pm

Monte Hyjal
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDg Jul 19, 2009 6:49 pm

coko ulduar es dureta... i ia gent que no se la coneix (com el mendasouka), per lo que prefereixo una que ens coneguem i ens la fem de rush rient i passant la estona que no pas concentrarnos molt per wipejar 30 cops al mateix boss... el bon rotllo es perdria llavors... Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDg Jul 19, 2009 9:13 pm

Jo em vaig fer amic dels de Non Pietatis wipejant com cerdas... xD

Ames Mazzy... perque fer instance de 70?... -.-'
Tornar a dalt Ir abajo
brizza
Iniciat
brizza


Nombre de missatges : 19
Registration date : 08/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDg Jul 19, 2009 10:11 pm

buenu, a mi em molaria venir per recordar vells temps i retrobarme amb vusatrus, pero tinc un petit problema, els de insomnes em fan reservar tots els saves de 25... demanare un permis especial avera si em deixen xD i sobre lu del sidious, tal com li vaig contestar al souka per mail ingame no vindra perk esta fora

ens veiem!
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDg Jul 19, 2009 11:02 pm

Jo deia Kara, pk Kara era el k feiem junts i la fariem amb bon rollo sense wipes ni cansaments.
De pas matem el problema que te certa gent amb els saves.
Tornar a dalt Ir abajo
brizza
Iniciat
brizza


Nombre de missatges : 19
Registration date : 08/10/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDl Jul 20, 2009 1:14 pm

comfirmat, puc venir, fins i tot a naxx25 Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDl Jul 20, 2009 5:52 pm

Ja son ganes eh? Quan erem una guild no hi havia cristo que montés naxx10... i ara es monta de 25 i tot...
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats EmptyDt Jul 21, 2009 10:41 pm

la laura no tinc ni idea de si vindra, fa molt que ho vam deixar, no more comments plis.

he fet un canal privat a un server public de team speak, la ip es 82.199.192.5:8767, no hi ha password, el canal es "0o -RENEGATS- o0", tanta tonteria la poso perque surti com mes amunt de la llista sigui possible, la password del canal es "renegats".
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





23 Juliol Dia dels Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: 23 Juliol Dia dels Renegats   23 Juliol Dia dels Renegats Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
23 Juliol Dia dels Renegats
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Comic wow Renegats
» KDD renegats el proper dissabte 11 a les 13.30 FOTOS PAG 2
» Com seria Renegats si fos una guild hardcore?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: