¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Comic wow Renegats

Ir abajo 
+3
Souka
karakar
Teilan
7 participantes
AutorMissatge
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDl Mar 09, 2009 10:45 pm

Bé gent posu akest post per dirvos que feia molt de temps q plantajava fer un comic del wow parodia de renegats , finalment vaig decidir fer un comic del wow on apareguin gent de renegats i daltres . Aquest comic pero, sera serios no parodia... sera de aventures , etç..

Aquesta idea li viag comentar al karakar q deseguida es va animar i entusiasma en fer akest comic junt amb ell farem el guio, ell socupara de lapart tecnica i tal ami em tocara la part grafica dibuixus i merdes, si algu i enten en poto shop i em vol ajudar , lajuda sera mol agraida ^^

aixi q la gent q vulgui sortir en el comic informi en lordinmune o karakar ell us dira els requisits minims i akestes coses ( requisits = classe ,raça, breu historia i tal i tal..)

Aqui us adjuntu un dels 5 esbossos q tinc d'un personatge del comic a llapis ( unes cuantes hores de treball...)
I també us adjuntu el dibuix recent fet a color q ma costat 6 hores!!! i encara no ta acabat..

Vale no se com posar un dibuix xd
Tornar a dalt Ir abajo
karakar
Veterà



Nombre de missatges : 15
Registration date : 12/10/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDl Mar 09, 2009 10:52 pm

[img]Comic wow Renegats Gotaro.th[/img]

aqui esta fet en llapis per el teilan
Tornar a dalt Ir abajo
karakar
Veterà



Nombre de missatges : 15
Registration date : 12/10/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDl Mar 09, 2009 11:01 pm

I aqui a color, tot i que s'han fet m'es afectes de llum que ja anire penjant, a veure que us sembla

[img]Comic wow Renegats Gotarocolor7copia.th[/img]
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDc Mar 11, 2009 6:28 pm

o.O
I'm impressed guys!
really well done! I really hope you will do a good comic with my char Souka ^^

Us animo a seguir nanos! i ja sabeu ke us cedeixo els drets d'autor i copy right del meu estimat mag Souka ^^ encara ke si us ve de gust afegir el meu priest Zouka... tampoc us impedeixo (sk em mola el meu troll priest, xd)
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDc Mar 11, 2009 8:54 pm

mmmmm...


mmmmmmmmmmmmmm .......



mola mes en blanc i negre u.u



se que és més feina, i se que t'estic aixafant la feina pero... xD m'he viciat a uns quants comics i ... que the de dir que no sapigues.


ree, si voleu una maga no morta amb molt mala llet... ja sabeu x'DDD


no se si coneixeu lfgcomic, sempre he identificat l'arka amb el richard, perque us en feu una idea: http://lfgcomic.com/page/1
Tornar a dalt Ir abajo
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDc Mar 11, 2009 10:30 pm

El comic es en blanc i negra , es a dir... Tinta xina ^^ el color es un altre món i com q estic aprenent i em ve de gust apendra algunes vinyetes seran en color ( per dir duna manera clara, les mes importans o xules -.-' )
Tornar a dalt Ir abajo
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDc Mar 11, 2009 10:31 pm

Pd: El dibuix del gotaro ia le retocat i millorat el portu de avatar q jo no entenc mai com es penjan akestes coses XD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDj Mar 12, 2009 4:41 am

podries anar fent "concept arts" dels chars que apareixeran Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDj Mar 12, 2009 3:49 pm

Cedeixo els meus drets de pj xD!
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDv Mar 13, 2009 11:13 pm

cuenta con mi hacha!
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDs Mar 14, 2009 3:36 am

Y con mi arco!
Tornar a dalt Ir abajo
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDs Mar 14, 2009 3:27 pm

arco?!XD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats EmptyDs Mar 14, 2009 4:48 pm

anarks i tale... us ho heu preparat previament oi? perke quinca coincidencia de frase.... xD
ara si tale et toca dir: llevo 19, perke aixi el coko tumilli dient yo 32!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Comic wow Renegats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Comic wow Renegats   Comic wow Renegats Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Comic wow Renegats
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 23 Juliol Dia dels Renegats
» KDD renegats el proper dissabte 11 a les 13.30 FOTOS PAG 2
» Com seria Renegats si fos una guild hardcore?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: