¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Souka va per tu

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Souka va per tu   Souka va per tu EmptyDj Gen 29, 2009 12:20 am

Souka, tu que dius que no tens èxit amb les noies i tota la pesca. Doncs et deixo una formula matemàtica, és a dir impossiblement errònia que demostra que val més no preocupar-se per aquest tema... xDDD

(el que la va fer s'aborria molt, lo pitjor és que té sentit)

[img=https://2img.net/r/ihimizer/img99/5973/1225916292855fuy2.th.jpg]
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka va per tu   Souka va per tu EmptyDv Gen 30, 2009 2:39 pm

LoL!

El link correcte:
Souka va per tu 1225916292855fuy2

Simplement GENIAL.
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka va per tu   Souka va per tu EmptyDs Gen 31, 2009 5:49 pm

agree totalment... pero sino hi ha woman toca ferse palles aixi q a pringar com tothom i punt xD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka va per tu   Souka va per tu EmptyDs Gen 31, 2009 7:01 pm

i pk va per mi??? Ni ke sempre estigues dient que tinc problemes am noies.. JU T.T
Vaya reputacio que m'heu deixat.... Sad
Aixo si... la formula akesta te tota la raó del mon, xD I com a científic que sóc, la aprobo, xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka va per tu   Souka va per tu EmptyDg Feb 01, 2009 6:36 am

si la aprobes et mates a palles fijo xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka va per tu   Souka va per tu EmptyDg Feb 01, 2009 4:24 pm

M'estic pensant posar aquesta formula al proxim exàmen de mates, aveure si almenys em posa un 1. xDDDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka va per tu   Souka va per tu EmptyDl Feb 02, 2009 1:14 am

coko si nites help a mates tajudo, ke les mates de batxillerat son un chiste per mi Cool
I no tale... matarme nom mato.... pero reconec ke la formula es correcte... ara em diras que tu no estas d'acord am akesta llei universal del segle XXI ???
Wnu resumint... em sembla ami ke els que han mostrat mes abstinencia (es a dir, ke es maten a palles pobrets, xD) son el coko i el leonidass... ja que son els ke han adorat la formula com un regal dels deus per poder excusar-se del seu metode de vida sexual Twisted Evil

PD: Anem deixan el tema que em sembla ami que ens estem passant, xD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka va per tu   Souka va per tu EmptyDl Feb 02, 2009 10:21 am

Jo en cap moment la he adorat xD

És més, al veurela vaig pensar en tu, tot i axiò no dubto pas que sigui correcta.

Surprised
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka va per tu   Souka va per tu EmptyDc Feb 04, 2009 9:13 pm

rao te , pero jo ja ho tenia clar que les dones son problematiques. Pero com tinc unes necesitats sexuals que no es satisfan soles doncs toca pringar xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Souka va per tu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka va per tu   Souka va per tu Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Souka va per tu
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Souka Retalenta!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Off Topic-
Canviar a: