¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Souka Retalenta!!

Ir abajo 
5 participantes

Creieu que en Souka hauria de retalentar?
Si.
Souka Retalenta!! I_vote_lcap38%Souka Retalenta!! I_vote_rcap
 38% [ 3 ]
No.
Souka Retalenta!! I_vote_lcap13%Souka Retalenta!! I_vote_rcap
 13% [ 1 ]
Que faci Deletechar.
Souka Retalenta!! I_vote_lcap25%Souka Retalenta!! I_vote_rcap
 25% [ 2 ]
El Coko està molt bo. :D
Souka Retalenta!! I_vote_lcap24%Souka Retalenta!! I_vote_rcap
 24% [ 2 ]
Vots Totals : 8
 

AutorMissatge
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDv Mar 20, 2009 2:58 am

Jo voto que SI!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDv Mar 20, 2009 1:17 pm

coko has votat 2 cops oi marrano?

Jo he votat el coko esta bo per 2 simples raons: la primera i mes important.... fer la pilota, la segona i menys important.... perke no iavia cap altre resposta ke magradés, xd
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDv Mar 20, 2009 9:47 pm

No es pot votar 2 cops :S
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDs Mar 21, 2009 3:00 am

pro la gent vota i no diu res... aixi ningu sap ki ha votat i ki no!! KUAN VOTEU POSTEGEU!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDs Mar 21, 2009 4:33 am

jo he votat que si! u.u

es ironic, li vaig dir arkania a la meva maga, i ha acabat sent arkane xD

renegava dels arkanos, k si es molt facil easy kill pero, fart de que els paladins i els dks em fessin lhorror i no sortir del stun lock dels rogues i els locks afli em fessin pew pew mhe fet arkane i al loro, arkane barrage explosion de fuego alguns misils mes explosion de fuego mes arkane barrage pompyro i la gent em dura 0 i no he de castejar res, soc un lamer, si, pero...

http://talent.mmo-champion.com/?mage=23050003100000000000000000000000000000000000000000000000230005230022030133323132515021&glyph=030506010608&version=9551

parteix la pana cosa fina, arkane blast de 10k, barrages de 8k, pyros de 8k en party de 5, cosa que nomes veia sent pyro en party de 25 überbuffat, amb totems flask etc. avans he fotut uns misils de 3,7 cada un, total 18.500 xD Ho tinc clarissim, aixo es la providencia, per algo l'arka es diu com es diu, era el desti, habia d'acabar sent arkane, per pve em fare una build arkane molt gruixuda ^_^

http://talent.mmo-champion.com/?mage=03000000000000000000000000002032030010000000000000000000230005233100330140323102505321&glyph=030120010608&version=9551


souka, si no et mola el agostar, feste arkane que parteix molt la pana fots un dps molt ggruixut i les rotacions son completament alearories i sense haber de mantenir cap debuff ni res de res xD

Si amb build pvp foto les hosties k foto no em vull imaginar quines fotre amb build pve flaskejadissim totemadissim etc. amb arkane power + venas heladas + trinket + bl + poti de haste xD


Editat per darrera vegada per Arkania el Ds Mar 21, 2009 10:36 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDs Mar 21, 2009 5:25 am

Uaaa!! 2 persones pensen que estic bo!! Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDs Mar 21, 2009 12:36 pm

arka a kelthuzad 10 vaig fer 3000 dps, aixi com a gluth i thadius... (pro no els conto perke alla faig arees i el thadius dona buffo de % dmg aumentat...) i tot aixo am la meva build única, indonfusible i chachi piruli sense scorch de merda! xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDg Mar 22, 2009 10:22 am

l'arka les deixa anar:

doncs si fessis scorch i living bomb augmentaries el dps considerablement pero en fi, com que ja no he d'anar de raid amb tu... Smile
Tornar a dalt Ir abajo
karakar
Veterà



Nombre de missatges : 15
Registration date : 12/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDg Mar 22, 2009 3:43 pm

Jo voto que no. Com a partidari de coses originals, souka fes el que tu vegis amb els teus punts de talent Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDg Mar 22, 2009 4:55 pm

Karakar a la foguera! Karakar a la foguera!
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDg Mar 22, 2009 10:58 pm

LORDI!!!! (K)(K) sabia ke tu m'entendries!!! Shockadin, escudin!! Originalitat powa!!! Visca els innovadors!!
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDl Mar 23, 2009 9:09 am

anava a posar l'exemple de la cinta de video beta, tecnologicament superior pero no va triomfar, despres anava a posar l'exemple de linux, tecnologicament superior, pero tampoco triomfa, cap dels dos exemples s'adieix al teu cas souka...

ja m'enteneu
Tornar a dalt Ir abajo
karakar
Veterà



Nombre de missatges : 15
Registration date : 12/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDl Mar 23, 2009 6:21 pm

Linux trionfa cada cop mes arkania.... i posats a dir, no es tecnologicament superior, es un sistema operatiu mes, que pot funcionar amb el mateix maquinari que altres SO, i cada cop es mes utilitzat en el mon de la informatica, sobretot en en docencia i servidors, ISP etc. s'actualitza mes sovint que windows i altres de codi propietari gracies a ser de programari lliure. va agafant terreny a windows i a unix, sobretot perque es gratuit.

Per tant souka, com a build de programari lliure que tens ves fent petits canvis o proves i potser potser arribes a ser dels més competents Wink

Que no es pugui jugar a jocs amb linux no significa que no trionfi en tots els altres camps
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDl Mar 23, 2009 9:13 pm

Molta conya, però guanya el si... axo vol dir que almenys hauras de fer una prova xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDt Mar 24, 2009 8:04 am

karakar escrigué:
Linux trionfa cada cop mes arkania.... i posats a dir, no es tecnologicament superior, es un sistema operatiu mes, que pot funcionar amb el mateix maquinari que altres SO, i cada cop es mes utilitzat en el mon de la informatica, sobretot en en docencia i servidors, ISP etc. s'actualitza mes sovint que windows i altres de codi propietari gracies a ser de programari lliure. va agafant terreny a windows i a unix, sobretot perque es gratuit.

Per tant souka, com a build de programari lliure que tens ves fent petits canvis o proves i potser potser arribes a ser dels més competents Wink

Que no es pugui jugar a jocs amb linux no significa que no trionfi en tots els altres camps


em sembla perfecte...

el dia que la api grafica universalment utilitzada deixi de ser propietat de microsoft, llavors tindra algun sentit fer la comparacio windows < unix/linux
és una qüestio de mercat, i ja esta Smile

i segueix sent una discusio estupida, amb blaus a patchwerk feia 3900 de dps, pero no, es millor sens dubte la build del souka.


para el resto, mastercard.


PD: Souka Retalenta!! Pipo9_150x150, lo de tecnologicament superior es refereix nomes al video beta, no a linux, fixathi Wink
PD2: en quan a mainframes, no fan servir ni güindous ni linux, si acas fan servir algo que sasembli a linux es bsd, algo de unix i concretament solaris.
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDt Mar 24, 2009 11:27 am

Jo mai he dit ke la meva build sigui competent am res... ni tampoc ke fagi mes dps ke la full fire.... jo nomes dic ke per nax 10 faig un dps adecuat de manera ke no em podeu reclamar ke em retalenti si faig mes dps ke cualsevol dels altres dps ke es solen venir (estic parlan de khra, aberon, lordi, tale...) sempre soc dels 3 primers en dps i aixo contant ke tinguem el hortlander, el tale o el azak ke fan una burrada (i avegades els guanyo Razz)

El tema fer petites variacions a la build... es dificil ja ho he intentat pro els talents estan estrategicament posats i moltes variacions no permet... Sad Pero a la ke fem naxx25 am seriositat m'haure de retalentar i buscar una build am mes dps (segurament em tocara ser full fire, si ¬¬) perke no soc tan putament egoista com per anar a nax 25, no fer dps, provocar wipes i tot pk no em dona la gana de fer scorch >.< Si la guild em necesita de bon dps, sere bon dps, pro com ke ara no teniu cap necesitat ni dret us foteu Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDt Mar 24, 2009 1:41 pm

Béee! Ara ve quan dic que me la suda la build que portis. Nomes volia que veiessis que no es la build amb la que pots fer més dps (en aquest parche, ves a saber els altres). Així que, si anem a naxx25 segur que hi ha un mag full fire, per tant no caldrà ni que et retalentis.
Tornar a dalt Ir abajo
karakar
Veterà



Nombre de missatges : 15
Registration date : 12/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDt Mar 24, 2009 6:24 pm

Arkania escrigué:
anava a posar l'exemple de la cinta de video beta, tecnologicament superior pero no va triomfar, despres anava a posar l'exemple de linux, tecnologicament superior, pero tampoco triomfa, cap dels dos exemples s'adieix al teu cas souka...

ja m'enteneu

Lo subratllat em sugereix que també ho apliques a linux, sino no se peque tornes a repetir una cosa que ja has dit 2 vegades a un lloc que no toca. Perdona si no era aixi Wink

Jo no he dit en cap moment que la build d'en souka sigui millor ni pitjor, he dit que si va fent canvis i millorant-la pot fer-la de les mes competents, pero la millor.... qui sap. T'haure de recomanar el matix llibre que m'has recomanat a mi arkania xD

Una part d'aquest joc, que a mi es una de les coses que m'agrada, es que pots jugar amb els talents i equip per obtenir resultats, en souka ha fet aixo, i de moment per naxx 10 li va be, si a naxx25 o altres instance suqe demanin mes no aconsegueix treure mes rendiment s'haura de adabtar, pero aixo no vol dir que fagi un copy/paste d'algu com fa molta gent...

incluentme a mi..... SI les millores que em fan cara la meva build no son sufficientes per estar a l'altura haure de ferme retry, que sera ser igual que tothom....ja que el retry si li sobren punts on posar-se ara amb el 3.1 ni et dic xD

P.D: be, windows te el directX i linux te la OpenGL.... y clar que la de windows es la mes utilitzada, sino hi haurien jocs per linux de tituls actuals, pero bill gates mou fils, com has dit.... questio de marcat. Pero aixo no fa que no puguis comparar 2 SO, quan a part de la api grafica hi ha milers d'aspectes a comparar Wink

P.D2: Computadores centrals....no hi ha gaire, jo de moment se que marenostrum funciona amb linux

P.D3: per ultim dir que millor deixem la discusio informatica, ya que no es el tema del post xD pero si creus que la discusio del post es estupida.... no se, no postegis xD


Editat per darrera vegada per karakar el Dt Mar 24, 2009 7:55 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDt Mar 24, 2009 6:43 pm

-.-
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDc Mar 25, 2009 1:34 am

Cita :
be, windows te el directX i linux te la OpenGL....

Ara el windows vista (eeeecs!) també té l'OpenGL. És només un apunt.

L'altre apunt és que m'agradaria que no es faltés al respecte a ningú. I això va per tu Arkania, al haver posat allò de "Aprende a leer con nosequi", no cal mostrar el cínic sentit de l'humor que tens, ja que el Karakar és el meu amic i em sento ofès indirectament. Aixi que respecte per les dues parts entenent que és un fòrum de amics i sempre hi pot haver el bon rotllo entremij.

Com aquest post, que no va de cap altra manera que de bon rotllo cap al Souka, que ja sap que em cau molt bé ( Embarassed /kiss) i era per fer la broma.

Espero que quedi prou clar.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDc Mar 25, 2009 9:15 am

Souka escrigué:
Jo mai he dit ke la meva build sigui competent am res... ni tampoc ke fagi mes dps ke la full fire.... jo nomes dic ke per nax 10 faig un dps adecuat de manera ke no em podeu reclamar ke em retalenti si faig mes dps ke cualsevol dels altres dps ke es solen venir (estic parlan de khra, aberon, lordi, tale...) sempre soc dels 3 primers en dps i aixo contant ke tinguem el hortlander, el tale o el azak ke fan una burrada (i avegades els guanyo Razz)

El tema fer petites variacions a la build... es dificil ja ho he intentat pro els talents estan estrategicament posats i moltes variacions no permet... Sad Pero a la ke fem naxx25 am seriositat m'haure de retalentar i buscar una build am mes dps (segurament em tocara ser full fire, si ¬¬) perke no soc tan putament egoista com per anar a nax 25, no fer dps, provocar wipes i tot pk no em dona la gana de fer scorch >.< Si la guild em necesita de bon dps, sere bon dps, pro com ke ara no teniu cap necesitat ni dret us foteu Twisted Evil


doncs tiu festela ara, aixi et vas acostumant, que agafar la mecanica de living bomb scorch frostfire i ferla amb soltura i agafar, en tu mateix, en el teu rellotge intern la nocio dels 28 segon en el que has de renovar scorch no s'agafa dun dia per laltre, i et dire mes, ja saps que amb scorch tens mes critic, hi ha gent amb moltes mans que han agafat la picardia de colar un scorch darrere de algun critic per "provocar" el hot streak...





tens rao karakar, es una redundancia, em referia nomes al video beta.

de fet quan estudiava el llenguatge c amb un colega vam arribar a la conclusio que era tecnologicament superio (per aquell llavors) windows (2000) que no redhat, perque es realment dificil fer un sistema operatiu que simplefica tot tant com ho fa windows, potser si linus thorvalds s'hagues mogut abans ara mateix tothom sabria fer servir el apt get mozilla i no tindriem la birria de ie.

he vist que he escrit un wallpost, el poso en spoiler per no espantar al personal, si tinteressa llegeixlo, els que tenim palike ens enrollem, pero no solem dir coses sense sentit Wink

tho resumire amb una dita: no esta hecha la miel para la boca del cerdo.

Spoiler:

i per acabar, fora d'spoiler, no se si mai has hagut de barallarte amb un dns sota linux... una de les vulnerabilitats que te és que pots identificarte com a root, carregarte tots els usuaris, sortir, i no poder tornar a entrar amb cap usuari, perque no et deixa loguejarte desde la pantalla principal de login com a root, has dentrar com a user per donarte despres permisos de superuser amb el comando sudo, com arregles aixo? si ets tant puta de coneixer la backdoor que hi ha a tots els sistemes basats en debian que pots entrar a /etc sense identificarte i crear un nou arxiu d'usuaris, ja em diras quina seguretat hi ha xD tenint en compte que aixo es perque es un sistema multiusuari, igual que en 2000 server, cosa que en aquest no es pot fer Smile

pero no, tens rao, en quan a dns es molt millor linux (no va amb sarcasme eh? xD)

PD: nota mental: psao u.u''
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDc Mar 25, 2009 10:17 am

Souka, frostfire es resumeix en: dona'm un druid pollo i et faig 4000 de dps. Això si, no em posis un elemental al costat del pollo que et rebento el recount Very Happy

Exemple: 4000 a Patchwerk Naxx10 ^^ (elemental i druid pollo, amb el meu equip, amb el teu fas 4500)
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDc Mar 25, 2009 11:04 am

jo he tingut la desgracia ke mai he pogut estar acompanyat de un pollo i un chamy rayos alhora en raid de 10 T.T es un dels meus somnis a cumplir al wow... veure kin dps faig am la meva build am rayos+furby FTW! xDD
i ja se ke el post te certa cnya.... (sino no hagues votat coko esta bo.. ¬¬) xD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! EmptyDc Mar 25, 2009 3:28 pm

Això vol dir que no creus que estic bo... Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Souka Retalenta!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Souka Retalenta!!   Souka Retalenta!! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Souka Retalenta!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Souka va per tu

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: