¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Death Knights

Ir abajo 
+3
kermit
Souka
Missfit
7 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDs Nov 29, 2008 4:50 pm

fara llastima kuan arribi el nerf.... son tan macos :'(
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDt Des 02, 2008 5:55 am

Tan macos tan macos... que vols que et digui, gairebé son equivalents a pales retry amb qualsevol de les tres branques.
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDc Des 03, 2008 1:26 am

pues si son pales retry ke tiran pegatas, tenen esbirro, y tel donen a lvl 55 full blau ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Arya
Iniciat
Arya


Masculí Nombre de missatges : 19
Age : 33
Registration date : 17/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDj Des 11, 2008 5:40 pm

souka tel donen a lvl 55 si pero no full blaus, kuan ets full blaus ets lvl 57-58 ke et kedi clar, ah y tmb tenen montura gratis ke es un punt important XD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDj Des 11, 2008 9:00 pm

i per talens es montura 120% muhahah DK FTW!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDl Des 15, 2008 1:27 am

Aquesta es la meva build de Unholy Tank:

10/8/53

Va de perles nanos. Twisted Evil

Ja faré algun article sobre els DKs, ara vaig a dormir!
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDl Des 15, 2008 7:03 am

l'agrairem molt Smile

me lol amb la foto de la firma XDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDl Des 15, 2008 7:29 pm

Sidi la teva firma ens pwneja a tots!!! I merci per la build!! xD
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDl Des 15, 2008 8:26 pm

Se suposa que la firma NO hauria de ser així, pero la puta web no vol posarse be XDD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDl Des 15, 2008 10:01 pm

Va!! ara surt un gayolo blood elf! Ja no te gracia la firma!
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDc Gen 07, 2009 1:06 am

Al loro, des dels esbossos de la Beta (abans i tot, potser a l'Alpha) quan es donava les primeres informacions de la nova classe, el Death Knight, i dels talentos Blood, Frost, Unholy, el meu cor digué UNHOLY!
Motiu, una cançó [KISS - Unholy]

Bueno intento fer el meu "article", concretament sobre el Unholy Tank (petició pel Kahidrim)
La meva build actual: (no gaire diferent de l'anterior)
5/5/61

He volgut posar lo vital en Blood i en Frost per potenciar al màxim el poder Unholy.
Talents per tankejar Unholy:
- Anticipación: 5% de dodge.
- Morbosidad: el Death & Decay cada 15 segons per generar molt d'aggro, més un Death Coil de +15% de mal que també fa molt de aggro.
- Sombra de Muerte: +2% de Streght i Stamina. (I en forma de Ghoul també pegues lo teu)
- Siega: Converteix Runes Blood en Runes Death (Runes comodín), facilita rotacions.
- Gàrgola: Fot un dps molt bo per ser lo que és i ajuda be a baixar més fluidament els Boss (a no ser que li fasin focus i la matin d'un pet)
- Supresión mágica: +5% de resisténcia a totes les màgies i la AntiMagic Shell et fa IMMUNE a tota magia durant 5s (Amb Glyph son 10s).
- Zona antimagia: Una àrea en que tota persona que estigui a dins se l'hi redueix el mal màgic en un 75%.
- Escudo óseo: En els próxims 4 cops (o 5 amb Glyph) el mal (qualsevol) es redueix un 20% (Abans era 40%, que hi farem).

De tots aquests talents, el que més miraré serà el del Escudo óseo, perque ara no li trobo gaire utilitat, que la te, pero per lo que absorbeix...

Aixó pel que fa els talents, després ja la rotació és: Death & Decay, Icy Touch, Plague Strike, Pestilence, Blood Boil. (Tot aixó per pillar un bon aggro)

Aniré afegint, cambiant o detallant cosetes.

També he sigut Frost Tank, pero lo importantés sentirse a gust amb lo que fas, i em sento a gust amb Unholy.
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDc Gen 07, 2009 1:20 am

FROST FROST FROST FOREVER

No penso baixar del burro i sino mireu blizzard que els potencia per el tanqueig a base de nerf de les altres branques Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDc Gen 07, 2009 3:15 am

kermit escrigué:
FROST FROST FROST FOREVER

No penso baixar del burro i sino mireu blizzard que els potencia per el tanqueig a base de nerf de les altres branques Razz
No baixis de on et dongui la gana. XD

M'he mirat el parche... lo que es potenciar Frost, no ho fan, i nerfejar les altres branques... tampoc nerfejen res de forma important.
Lo que te Frost és el seu dps es brutal, i lo que he dit abans "lo important és sentirse a gust".

I amb Frost no n'hi ha per tan... lo que no penso ademtre són els BloodTank! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDc Gen 07, 2009 3:27 am

XD no te m'enfadis home si lo de frost es només una questió d'estetica xd, si que jo jugo més a agust amb la branca frost (en realitat al revés que a tú al veure el DK vaig pensar Never Unholy xd), però sent realistes fins ara a high end el millor DK tank era el unholy (per l'atenuació final de mal), amb el nou fix simplement el que potencien de frost és la estancia genèrica que donarà més armor (si nerfegen certs talents pensats per atenuar mal de les altes branques ni ho he mirat) com dius no potiencien la branca de talents en si.

Per altra banda de totes les builds que he pensat acaven tenint uns quants punts de talent a blood i a unholy tenint la base principal a frost (practicament gastar punts fins a aconseguir el talent de chance a augmentar la resistencia magica). També en vaig pensar una 50% frost 50% unholy pero els menjars de nadal han fet que la perdés en la memoria del passat.

Realment part de la gràcia del DK és que pot tanquejar amb dues o tres builds que no tenen gaire a veure entre elles (tret d'una petita base).
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 EmptyDc Gen 07, 2009 12:37 pm

DK FTW!! Ami tank unholy tambe matrau molt.... (ara soc dps unholy, pero al 70 fare reset i em apsare a tank segurament)... encara que tambe em miro blood.... pero unholy FTW, xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Death Knights - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Death Knights
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Discussió de classes-
Canviar a: