¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Death Knights

Ir abajo 
+3
kermit
Souka
Missfit
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Death Knights   Death Knights EmptyDc Nov 19, 2008 1:21 am

Bueno, pel sidious, akesta build me l'ha recomanat un amic per a dk tank, encara k hi han moltes variacions...

Build Tank DK

Més que res, consisteix en fer molta aggro am els casts de escarcha. Gastar totes les runes am atacs i fer que surtin les skills de tankejar. Hi han variacions sense lo de guanyar vida, sense lo de reduir mal de casts, pero el dk tank se centra en aixo: fer molta aggro am escarcha. A més a més, am el area de escarcha es fa moooolta pupa.
Si algú creu k hi han de millor, k ho digui,tampoc soc cap expert..xD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDc Nov 19, 2008 1:47 pm

trobo ke has posat masses puns a frost... ames estas fen que el tanke vagi a 2 armes... trobo ke saurien de posar alguns puntets mes a blood i profano... jo al 70 sere tanke per tal de trobar party facilment... per lo ke mestare miran mol els talents... miratu mes missfit, ke el de canviar una runa de blood per vida valdria la pena... (similar al 30% de vida dels warros protect)
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDc Nov 19, 2008 5:18 pm

Neees

Jo per lvl 70 faria aixo xd

http://www.wow-europe.com/es/info/basics/talents/deathknight/talents.html?tal=0050000000000000000000000003250505100532010301205131300005000000000000000000000000000

EL talent de sangre del norte potser es pot eliminar i buscar alguna altra cosa (com spec de dues armes de ma) pero penso que de moment tens algo de resi a magia i molta esquiva ^^. Plis comenteu cosetes que per fer un DK tank es una paranoia. Tinc clar que mes a frost no ho posaria ^^


O be sense sangre del norte


http://www.wow-europe.com/es/info/basics/talents/deathknight/talents.html?tal=0050000000000000000000000003250505100532110301200131300005200000000000000000000000000
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDc Nov 19, 2008 5:37 pm

jo el tema de les build dks mel vaig estar mirant a wowwiki, i vaig veure que ni alla se n'aclarien, aixi que jo faig el que a mi em sembla i gas, de moment blood el veig viable per arenes, amb la laura ens hem adonat que lluitant contra un unholy, si pots enviar el necrofago a parir panteres i et mantens fora de les arees, tens molt guanyat...
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDc Nov 19, 2008 6:55 pm

unholy powah! jo faig com l'arka... el que em sembla xDD i els que em va millor per el meu estil de joc Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDj Nov 20, 2008 2:50 am

Aquest es el que m'he mirat. Blood per a pve
Sense els gusanitos que tant m'agraden, pero total, a pve que te curi la núvol o la lauris...xD a més, aprofitant la celeridad de la escarcha i el critic del profano, a mes de més mal amb la espiral i am el talent de blood es instant i gratis. La hoja de runas danzante per a rematar la faena i....PUM
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDv Nov 21, 2008 2:30 am

no ta mal el teu miss, magrada bastant, encara ke jo pillaria el de AP per armor... pero si no el veieu viable, cap problema, la built magrada ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDv Nov 21, 2008 2:56 am

Encara k ara penso una cosa: la celeridad no me servirà de molt si porto arma d dos mans, k es lenta...total, si portes arma de dues mans fas poc mal blanc...¿no? ptser si que em tindria k posar el AP per armour, i algo mes de profano o aixi...
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDs Nov 22, 2008 3:16 am

el meu germa es frost i ara per ara va am 2H, sesta buscan 2 armes 1H pero encara va am 2H.... i la celeridad la nota i molt ^^ no crec ke sigui mala idea pillarla am arma 2H ames, sempre et pots canviar un parell de talents per anar a 2 armes 1H, xD
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDs Nov 22, 2008 4:51 am

Des del meu punt de vista blood ha d'anar amb 2h ja que viu de spam de skills que fan % del mal de l'arma (fots una skill de escarcha una de profano, la de recuperar vida (sembla una serra) i aixi generes 2 runes de mort, heart strike, heart strike, una altre de recuperar vida (cd de les dues primeres runes), ara amb les dues runes de mort 2 heart strikes mes, i aixi tota l'estona mantenint les malelties actives ^^ per mig vas fotent l'atac que gasta poder runico i esta fet (també pots treure l'espasa extra avans de l'espam de heart strikes isi pel que sigui gastes 6 runes aixi equival a 12 heart strikes ^^); en canvi per frost no, per a mi frost li fots dues espases i tires milles (poses la runa de 20% més de mal a escarcha i amb el haste cada dos o tres skills de mal de gel ho tens actiu, jo la de augmentar la vulnerabilitat al gel doons per fer focus a un mob si però cal tenir en compte que el 20% afecta a la skill de aoe ^^).
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDg Nov 23, 2008 3:04 pm

Si si, blood es 2H, jo nomes deia ke lo de pillar talents de celeridad de frost ke deien per alla dalt, pot servir =ment per arma 2h, es notaria mes am 2 mans, pero ke no pasa re, no es una perdua de punts, diguem-ne... xD
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDl Nov 24, 2008 12:15 am

Dooons si et soc sincer crec que pot ser molt més profitos anar a buscar skills de profano.
De builds de blood només em vaig fer la que et donava per la espasa runica del final de la branca, si puc ja m'ho miraré una mica quan torni a casa però penso que pot ser més interessant buscar cosetes de profano (millora del ghoul i coses aixi per fer més dps), a mi em tirava molt la idea de millorar el cooldown de la skill de la espiral aquella (precisament el blood genera poder runico a sac i no et dona massa temps de gastar-lo, això amb les skills que tenia a 61 clar ^^) penso que pot ser bo , no se si es pot arrivara tenir lo de que passes part del ap a mal magic ni lo de la transformació en ghoul al morir, m'ho he de mirar i ja editaré el post xd.

Edit: Ho he mirat i no en tinc ni idea de que posar mes a una build de blood, no dona per la millora del ghoul o sigui que o be un es treu talents de blood i posa mes profano o es fa una palla mental i inventa algo divertit.


Editat per darrera vegada per kermit el Dl Nov 24, 2008 11:45 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDl Nov 24, 2008 11:12 pm

lo de millora de ghoul per sang no se si val al pena...una pet de 2 minuts amb cd de 5.....bufff. Potser per la força extra ket dona el talent si, pero, nose, ho gastarie a una altra cosa...
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDt Nov 25, 2008 1:21 am

en unholy tens la pet per sempre (fins k mor)
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDc Nov 26, 2008 12:54 pm

es talent i mol avançat... per tankejar no trobo ke valgui la pena...
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDc Nov 26, 2008 6:08 pm

Missfit escrigué:
lo de millora de ghoul per sang no se si val al pena...una pet de 2 minuts amb cd de 5.....bufff. Potser per la força extra ket dona el talent si, pero, nose, ho gastarie a una altra cosa...


Per arenes vindra de perles en batalles de burst damage, et gastes el talent de +20% força i fots el glif de +20% mes i pots flipar amb les yoyas k fotra el esbirro... i clar, en arenes dificilment se li fara focus, si hi ha priest li fotra un bon parell de cadenes pero.....
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDc Nov 26, 2008 9:11 pm

hemcomençat parlan de DK tank, i hem acabat parlant darenes... lolz!
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDj Nov 27, 2008 12:10 am

Tornem al DK tnak xd, doons penso que la build que he posat per lvl 70 ja serveix com a base, després al gust. Per alguns foros diuen que amb equip epic la build de tanqueig es la de profano tot i que per al meu gust li falten diverses millores que et dona frost (entre elles resistencia a la magia per a tot el grup)


Editat per darrera vegada per kermit el Dj Nov 27, 2008 1:37 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDj Nov 27, 2008 1:28 am

pero el profano tankejant amb area ufff, pot ser força gruixut eh?

i lo de les arenes... XDD es sobre el dk... XD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDj Nov 27, 2008 5:56 pm

jo tambe mestic mirant el DK profano per tank... (no puc jugar per lo ke tinc molt tems lliure, xDD) I es bastan viable... perd armadura i tal, pero guanyes agro, atac en area, i algo de dps ke sempre va b, xDD la veritat es ke el DK es tot un mon, xD
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDv Nov 28, 2008 8:47 pm

Teniu en compte el mal d'area critic instant quasi gratis que arriba a fer el escarcha am el estallido aquell o com se digui? a més de la resistencia a magia per la raid, la seva pròpia, etc...és això, el puto dk es tot un món...
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDs Nov 29, 2008 1:17 am

Simplement diré una cosa

D'aqui no massa els nerfejaran, sobretot la branca profana. Teoricament és la branca pvp, los huevos, `jo en vaig veure un a 79 fotent 1450 de tps de promig en tota una dungeon.

I per el meu gust DK tank frost forever ^^ .
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDs Nov 29, 2008 2:40 am

jo he probat el profano (el meu ^^) i el frost (mon germa) i tots 2 son la polla.... i el sangre no le probat, pero man petat sangres, i he vist els talents... i tambe es la polla... i aixo ke diuen ke profano pvp... hi ha coses ke si, i tambe, hi ha coses ke no eh... ara em diras ke sangre no te res de pvp?? pero si es cura sol!!
I si.... els hi caura un nerf.... llastima :'(
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDs Nov 29, 2008 2:45 am

Home sta clar ^^^ et fots un full frost comences combat, fas icy touch + plaga , actives la isntantania de fotre critic automatic (reses que s'hagi activat la runa de 20% més de damage) i resulta que et regales un aoe d'uns 1700 de damage minim a nivell 62, ja em diras tu com es menja xd^^. I lo de blood per pve es per els bufos que va fotent i per que en un combat llarg fa molt mes mal que en un curt (no te massa bon burst de damage).
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights EmptyDs Nov 29, 2008 8:06 am

jo tinc un blood, i a nivel 64, m'he arribat a tirar cures de 2300...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Death Knights Empty
MissatgeAssumpte: Re: Death Knights   Death Knights Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Death Knights
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Discussió de classes-
Canviar a: