¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ajuda amb el lock

Ir abajo 
+3
Souka
kermit
Arkania
7 participantes
AutorMissatge
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDs Gen 31, 2009 8:37 am

Bé, m'estic pujant un lock, ja esta a lvl 10, ja tinc el voidtank mejejeje i m'agradaria que m'orientessiu una mica per lvlejar amb una build demon.

Mershi Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDs Gen 31, 2009 6:06 pm

Jo t'ecxplico, la tactica a seguir és la següent.
1.-Apretar Esc
2.- Logout
3.- Sel.lecciones el lock
4.- Delete char
4.- "DELETE"


Aixi tindras el millor lock possible


PD: Digali lock digali Tuno. Lease Lock bueno lock muerto

Amb tot el meu amor de rogue als locks Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDs Gen 31, 2009 7:19 pm

AJJAJAJ eso eso! Best Build for Lock! Delete Lock! pro tas deixat una cosa hort... New Char: Rogue, name: Kill_locks, xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDg Feb 01, 2009 6:35 am

cuanta enveja hi ha pel mon... rogue and mage manker... podrieu fer un grup darenes , aixi ajudarieu a la penya a pujar de rating Razz

xDDD

PD es broma eh , no us enfadeu Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDg Feb 01, 2009 10:56 am

gracies per l'ajuda
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDg Feb 01, 2009 3:43 pm

Avera amb el warlock tothom diu de pujar primer sent Affli fins al 50 (jo aconsello 55) i després pasarte a Demon, pero si vols pujar sent demon aixó ja és cadascú com vol.

17/54/0

Vas ficant els puntets a Demon i al final lo de Affli, aquesta es la build que tenia més o menys amb el lock (l'unic que amb 10 punts menys a Affli)

Espero que et serveixi, per cert, tu que tens un Druida Resto, ara me'n vull pujar un, aconsellam tu per pujar plis Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDl Feb 02, 2009 1:18 am

Enveja? Jo?? ke vah!! Pero si em sento overpower am el mago... i no parlem del mago a arenas tale... arcane mage..... us PWNEJA a TOTSS!!! MUAHAHHAHA
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDl Feb 02, 2009 10:06 am

Sephiroth escrigué:
tu que tens un Druida Resto, ara me'n vull pujar un, aconsellam tu per pujar plis Very Happy

feral... de caaaalle.

pegues pegues pegues, et cures pegues pegues pegues mentre set regenera el mana, et cures, pegues pegues pegues, i vas fent...

jo nomes vaig haber de averiguar on comprar aigues a nivell 29 quan vaig fer la meva primer bg...


Souka escrigué:
Enveja? Jo?? ke vah!! Pero si em sento overpower am el
mago... i no parlem del mago a arenas tale... arcane mage..... us
PWNEJA a TOTSS!!! MUAHAHHAHA


Quanta skill souka: slow, arkane barrage, explosion de fuego, arkane barrage, blink, misils dampejats, arkane barrage (si no es que el tiu ja sha mort), pom pyro, arkane barrage... 6 botons quin record! :O
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDl Feb 02, 2009 10:16 am

I es que el pvp és una altra cosa?

Cheap shot, spam de hemorrage, stun, spam de hemorrage, blind, stealth, cheapshot, spam de hemorrage... i no diguem si ets Assasinate, que l'hemorrage es converteix en mutilate....

Go naxx mthfrks xD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDl Feb 02, 2009 11:32 pm

home... amb el mage frost en una arena, en 3on3 tens el temps just per fer menjar i buffar a tothom, en 5on5 has de fer taula i buffar a tothom.


calcular el temps de cd de lescut de gel, montura i go.

esperar el sap del rogue... stun-shattercombo (treure elemental, castejar un frostbolt+stun+frostbolt+ice lance) sheep... vas pegant, asisint al colega, esperes a la ceguera del rogue per tornar a fer sheep...

amb el frost has de fer milions de coses anant amb un rogue.

amb un retri i un arkane no cal ni fer ovella, el repentance del pala que es instant ho fa tot....

pero realment es cert, en bg els rogues em veuen i es tiren directament la capa, sprint mutilate mutilate ambush i eviscerate... i caic...


i be, vena de moderador, recordo que aquest no es un post de mags sino un post per aconsellar a un pobre desgraciat sobre quina build ferse per levelejar sent demon... si la cosa es desmadra gaire mes haure de borrar post.
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDt Feb 03, 2009 12:42 am

Cita :
Avera amb el warlock tothom diu de pujar primer
sent Affli fins al 50 (jo aconsello 55) i després pasarte a Demon, pero
si vols pujar sent demon aixó ja és cadascú com vol.

17/54/0

Vas
ficant els puntets a Demon i al final lo de Affli, aquesta es la build
que tenia més o menys amb el lock (l'unic que amb 10 punts menys a
Affli)

Espero que et serveixi, per cert, tu que tens un Druida Resto, ara me'n vull pujar un, aconsellam tu per pujar plis Very Happy

resposta d'en sid més amunt :S
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDt Feb 03, 2009 2:32 am

ja ho he vist, aquesta es la unica que no es offtopic (agafant el sentit de offtopic com fora del tema del post)
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDv Feb 13, 2009 1:19 am

Jo per pujar vaig fer servir una full demon, i després a afli... Es com tens més supervivència, que es lo que nites al questejar. A mi em va anar molt bé, mors poc i el teu void amb els talents adequats sempre te mes aggro que tu.

Algo així

Però clar, per a gustos els colors. Aixó si, per a pujar, destro ni el tokis!!! o ets carn de mob.


Editat per darrera vegada per Missfit el Dv Feb 13, 2009 1:23 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDv Feb 13, 2009 1:20 am

Per cert, amb la full demon m'agafava els pulls de mob de quest de 3 en 3..xD Ja diuen ja que el lock no te preu per a questejar xD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDv Feb 13, 2009 5:29 pm

reee, amb el mage son de 5 en 5 Razz


mhe passat a afli, void per tankejar, pegatas, i drenar vida, i au xD és tot el qeu faig xDD
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDg Feb 15, 2009 12:02 am

Dons et falta lo principal deletechar

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock EmptyDg Feb 15, 2009 4:20 am

Arkania escrigué:
gracies per l'ajuda
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ajuda amb el lock Empty
MissatgeAssumpte: Re: ajuda amb el lock   ajuda amb el lock Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
ajuda amb el lock
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Discussió de classes-
Canviar a: