¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Build piro mage

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Build piro mage   Build piro mage EmptyDg Gen 18, 2009 12:40 am

http://www.wowhead.com/?talent=oZfVc0RhIuVubhstbIccoc

els glifs son:
improved scorch
molten armor
frostfire

el cicle es: living bomb al segon focus (si es boss poso el living bomb al focus), 2 scorch al focus, 8 frostfire, 1 scorch, 8 frostfire, van saltant pyros instant i darrere de la piro instant tiro la explosion de fuego.

3400 dps a patchwork en raid de 25, amb picos de 3900


Editat per darrera vegada per Arkania el Dg Gen 18, 2009 9:17 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDg Gen 18, 2009 3:25 am

uoh! xD He estat buscant les builds ke et deia i les he perdut... les tornare a buscar per internet i tal, i te les pasare kuan les tingui ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDg Gen 18, 2009 5:26 am

És exactament la que m'anava a fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDg Gen 18, 2009 8:02 am

esque ara mateix, en pve, es aquesta o aquesta, es molt gordo fotre els 2 scorch de 3,5 k critics, plaf piro instant, castejes 2 frostbolts 12k cada un plaf piro instant... xD

de fet, mobs amb poca vida a naxx 25, jo els faig a base de scorch... que te mes probabilitat de critic que el frostfire, i si et surt una pyro instant aixo que guanyes...

aixo + living bomb + ansias del shaman + combustion-trinket-iciveins + invisibilitat en el moment oportu = dps burrisim i no gires al boss.
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDt Gen 20, 2009 12:02 pm

sempre he odiat el scorch... T.T i al 70 vaig poder escapolirme... aprofitare ara que estic de heros i ekipantme i tal per anar probant diverses builds avera si puc escaparme del scorch i sino maure de menjar l'scorch am patates... aix aix aix...
els glifos fan por, jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDt Gen 20, 2009 12:26 pm

Vale ja tinc els talentos que et deia arka

Els 2 primers son versions arcane-fire de tota la vida, pupa i mana, ja se sap (son els ke volia probar avera kin manava millor per 80)

talents arcane fire

Fire-arcane

I el 3r es una parida ke sem va acudir cuan van posar els talents de 80 abans de la exp, i vull probaro nomes per pasar la estona, jeje (150% bonus critic am frost lolz!!)

talents arcane frost

I per ultim, una versio de lvl 80 dels talents Elemental que vaig fer servir per levejar am el Souka (elemental del tipus: critic de frost am dmg de fire, que am el frostfire bolt pot ser molt divertit)

Elemental

Aixo es tot per avui, perke vegis la feinada que vaig tenir mentre no jugava al wow al estiu i vacances de nadal, jeje

PD: apart, disfruto molt mes jugant am els talents que me inventat jo, ke no pas am els talents que algu altre s'ha inventat i que tothom utilitza! si hi ha talents es per usar-los com vulguis... kina gracia te llavors tanta varietat? si al final hem de ser tots iguals, pos vaya merda =(
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDt Gen 20, 2009 9:34 pm

jo es q souka...sempre he sigut fire... m'encanta, vaig pujar al 70 sent fire i al 80 seré fire. I perquè em faig la build que es fa tothom? Perquè és la millor per full fire, simplement això Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDt Gen 20, 2009 10:30 pm

^^ Jo vaig probar frost.... i al descobrir el fire em vaig animar i ja daki no he surtit, xD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDc Gen 21, 2009 4:36 am

Anarks escrigué:
jo es q souka...sempre he sigut fire... m'encanta, vaig pujar al 70 sent fire i al 80 seré fire. I perquè em faig la build que es fa tothom? Perquè és la millor per full fire, simplement això Smile

algu amb 2 dits de front...



si no tagrada l'agostar és perque no saps fer rotacions, i si no saps fer rotacions no se perque agafes living bomb...

responent al teu pd souka, la gracia es que jo començo un pull i cauen 2 critics de 3,5 amb l'agostar i darrere va una pyro de 10k, darrere mes frostfire que si surten critics son 13k... es aixi de simple...


anem a calcular la diferencia de dps posant agostar a no posarne, patchwork (trio aquest boss perque els rangeds dps no han ni de moures) en 4 minuts:

dona tems a fotre 80 frosfires, dels quals, 35% seran critics = 24
si 1 frostfire critic sense agostar fa 13000, amb agostar mejorado (2%+) son 13260.

24 * 13.000 = 312000
24 * 13.260 = 318240

a efectes practics: s'hauria de restar una mica de dps perque al fer rotacions i instants el globalcooldown repercuteix, pero s'hauria de sumar molt dps perque el agostar te un 5% mes de probabilitat de critic i ja sabem que passa quan n'encadenes dos... aixi que...
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDc Gen 21, 2009 10:58 pm

Jum =( em deprimiu molt.... Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDc Gen 21, 2009 11:59 pm

xDD

si per mi, pots fer la build que mes t'agradi jeje

PERO NO PASSARAS DE 1500 EN DPS!! MUAHAHA!

es broma, jo amb el Anarks al 75 q el tinc vaig fer 1600 de dps a la arena de zuldrak amb aquesta build. ja et dic jo q va molt be.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDj Gen 22, 2009 9:37 am

si esque souka, si revises post veuras que jo em feia mil palles mentals amb una arkane fire, pero 0/53/18 IS GOD!

l'arkane fire que tu et mires, la que tenies abans al 70, per llavors stava be, tenies lo de 30% mes de mal, i el pom, per llavors era lo millor, pero ara mateix, la build pyro te la gracia que no te cap colldown, que tires molt de critic, si tens 38% simplement rebentes a base de pyros, quasi que es 2 frostfire 1 pyro 2 1 2 1... l'unic cooldown que tens es el de venas heladas que el combines amb combustion i el trinket...
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage EmptyDj Gen 22, 2009 3:55 pm

ara me fet arcane fire, fare heroikes am akesta build per probarla ^^
I kuan comenci a raidejar probare la vostra fire... Sad Pero si veig ke el dps es molt semblant (ho dubto, pero lesperança es lultim ke esperd ^^) em tornare a fer arkane fire, apart am arcane fire.... tinc un ou de mana i SP, vaig full blaus cutres, i porto 17k de mana i 1500 bonus SP!!!! xD

Avera ke tal el dps ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Build piro mage Empty
MissatgeAssumpte: Re: Build piro mage   Build piro mage Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Build piro mage
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Macros mage arcane
» Build DK dps pve
» build blood dk pvp
» Build palatank
» Build rogue mutilate pvp?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Discussió de classes-
Canviar a: