¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Gear pvp disponible dimecres 17

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Gear pvp disponible dimecres 17 Empty
MissatgeAssumpte: Gear pvp disponible dimecres 17   Gear pvp disponible dimecres 17 EmptyDt Des 16, 2008 7:42 am

Recomano doneu un cop d'ull a la següent pagina:

http://www.mmo-champion.com/index.php?page=821

No puc assegurar que surti dimecres, pero em sembla de llogica que si la temporada de pvp comença el 17 (confirmat), el mateix dia surti el gear blau...
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Gear pvp disponible dimecres 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gear pvp disponible dimecres 17   Gear pvp disponible dimecres 17 EmptyDt Des 16, 2008 5:50 pm

a mi el pvp... no em tira xD ja ho saps arkania, però bé, si hi ha alguna cosa que em millori ja farmejare com un cabró xD


Pd. el mateix dia faig 18 anys ^^ xD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Gear pvp disponible dimecres 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gear pvp disponible dimecres 17   Gear pvp disponible dimecres 17 EmptyDt Des 16, 2008 5:54 pm

el de mag és lleig de collons... i el de druida no és una preciositat...

xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Gear pvp disponible dimecres 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gear pvp disponible dimecres 17   Gear pvp disponible dimecres 17 EmptyDt Des 16, 2008 6:49 pm

ya, pvp bleh No
am lo wapo ke esta el s1, i s2... ames segueix tenin el merda bonus de -0,15s de cast polimorf... 0,15s es una puta chusta, ja podrien restarnos 1 segon... (magradava mes el bonus de reduir el reutilitzacio de teleport, el faig servir mol mes xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Gear pvp disponible dimecres 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gear pvp disponible dimecres 17   Gear pvp disponible dimecres 17 EmptyDs Des 20, 2008 6:33 am

estic d'acord en que 0.15 es re, pero el cast de polimorfia es 1,5, realment no necesitu aquest 0.15 per tenir sodomitzat al pala de torn o al priest i el seu fear durant 10 segons XD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Gear pvp disponible dimecres 17 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gear pvp disponible dimecres 17   Gear pvp disponible dimecres 17 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Gear pvp disponible dimecres 17
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: