¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 De llibres va la cosa

Ir abajo 
+4
Arkania
Soid
Anarks/Cokoliso
Kalah
8 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDt Nov 11, 2008 4:20 pm

Doncs això, que de llibres va el tema.

Quin llibre us esteu llegint? Quin recomanarieu? Quin no recomanarieu mai de la vida? Quin us agradaria llegir?

Opineu, comenteu i doneu idees Razz

Jo ara mateix m'estic llegint Brisingr (sort per pronunciar això xD). És la tercera part de "El llegat" (Eragon & Eldest). Se suposava que havia de ser l'últim, però com que dóna diners, ara, enlloc de ser una trilogia, serà una tetralogia (i espereu que no els doni per fer-ne 5.... o 7, com Harry Potter xD).

Un que m'han recomanat és "Canción de hielo y fuego"... lu que no sé de què va. A veure si el trobo i me'l compro ^^.
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDt Nov 11, 2008 4:56 pm

jo m'estic llegint "el palau de la mitja nit" però es un putu pal, és a dir, que parare de llegir-lo com no millori en les proximes pàgines.

i de llibres a recomanar... doncs... cap perquè els que em van agradar fa un parell d'anys ara els trobo una merda (excepte el senyor dels anells of course)

siau.

PD. Prefereixo llegir Naruto! xD
Tornar a dalt Ir abajo
Soid
Guardià
Soid


Masculí Nombre de missatges : 94
Age : 33
Registration date : 12/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDt Nov 11, 2008 5:05 pm

marta jo ja saps q no llegeixo xD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDt Nov 11, 2008 8:36 pm

No m'agrada gens la fantasia, m'agrada la filosofia i la ciencia ficció moralista...

así habló zaratustra, el anticristo...

tota la saga d'ender...

pero el millor, 1984, un mundo feliz...



pero en fi, desde que he viciat al wow he deixat de llegir, tinc el últim de la saga d'ender aparcat desde fa 1 any...
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 12, 2008 12:09 am

Arka agree with you un Mon Feliç és un gran llibre, el quet ambé està prou be i és facil de llegir es el de Fahrenheit 451, i bueno per acavar mig taradet està el relat de La Metamorfosis pero aquest ja te més mala llet tot i ser molt curt.

Martona ja et deixaré els de Cancion de Hielo y Fuego que els tinc, la veritat és qie són de lo millor que s'ha escrit de novela pseudofantastica (no esperis dracs ni magia, de moment ^^), hi ha molta intriga politica i grans descripcions de dels personatges i de les relacions entre ells.

Així més llibres doons de SCI FI tota la saga de Ender està molt bé, despres els tipics i topics de la Fundación de Assimov, també tens com a originals totes les aventures de Miles Vorkosigan (aquests són recomenables ,estàn gariebé tots de butxaca per 5 leurillos).

Com a fantasia dons MUNDO DISCO xd, i despres pots nar a Senyor dels Anells com a clàssic, així també que es pugui llegir hi ha tota la saga de Dritzz DoUrden (El elfo oscuro xd), .

I de novlea moderna dooons va quatre titols que no es poden ni relacionar entre ells xd : American Pshyco (això si a trossos que es fa llarg), El guardián entre el centeno , L'hombra del vent i 13.99 (si, és el titol d'un llibre xd).

Buesno de moment això que estic a la feina i no recordo tot el que tinc per casa de lectura xd.
Tornar a dalt Ir abajo
Soid
Guardià
Soid


Masculí Nombre de missatges : 94
Age : 33
Registration date : 12/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 12, 2008 12:11 am

beeeeeeeeeeeeeeeeh
aixo deu anar per epoques XD
llegi tant no es sa!!!!
Razz
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 12, 2008 12:23 am

Llegir no és sa per la butxaca però per lo demés éstà de pm xd.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 12, 2008 3:29 am

kermit escrigué:
Arka agree with you un Mon Feliç és un gran llibre, el quet ambé està prou be i és facil de llegir es el de Fahrenheit 451, i bueno per acavar mig taradet està el relat de La Metamorfosis pero aquest ja te més mala llet tot i ser molt curt.

Martona ja et deixaré els de Cancion de Hielo y Fuego que els tinc, la veritat és qie són de lo millor que s'ha escrit de novela pseudofantastica (no esperis dracs ni magia, de moment ^^), hi ha molta intriga politica i grans descripcions de dels personatges i de les relacions entre ells.

Així més llibres doons de SCI FI tota la saga de Ender està molt bé, despres els tipics i topics de la Fundación de Assimov, també tens com a originals totes les aventures de Miles Vorkosigan (aquests són recomenables ,estàn gariebé tots de butxaca per 5 leurillos).

Com a fantasia dons MUNDO DISCO xd, i despres pots nar a Senyor dels Anells com a clàssic, així també que es pugui llegir hi ha tota la saga de Dritzz DoUrden (El elfo oscuro xd), .

I de novlea moderna dooons va quatre titols que no es poden ni relacionar entre ells xd : American Pshyco (això si a trossos que es fa llarg), El guardián entre el centeno , L'hombra del vent i 13.99 (si, és el titol d'un llibre xd).

Buesno de moment això que estic a la feina i no recordo tot el que tinc per casa de lectura xd.


El 1984 no l'has llegit?

Se m'oblivada comentar-ne un, Mecanoscrit de segon origen... Manuel De Pedrolo, molt molt bo.


Hort, de l'Ender has llegit la 1a saga i la 2a o nomes la 1a?
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 12, 2008 4:44 am

A la segona saga et refereixes al de les sombres, si ,els he llegit tots encara que hi ha massa propagandistica mormona per el meu gust xd, de Orson Scott Card em segueixo quedant el Maestro Cantor tot i que la saga de Alvin Maker també té el seu que. I així de Sci fi has llegit Hiperion,stan molt bé.

I després per una banda el mecanoscrit del segon origen amb 16 anys em va encantar però vaig provar de rellegir-lo i no em feia massa el pes, suposo que serà llibre d'un sol cop; i sobre 1984 és un llibre que fa molts anys que tinc pendent per llegir ...
Tornar a dalt Ir abajo
Soid
Guardià
Soid


Masculí Nombre de missatges : 94
Age : 33
Registration date : 12/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 12, 2008 8:47 am

looooooooooooooooooooool el mecanoscrit de segon origen le llegit jo i tot! XDDDD ( pro obligat a lescola, no per voluuntat xD)
em va garadar sa de reconeixer xD
Tornar a dalt Ir abajo
Arya
Iniciat
Arya


Masculí Nombre de missatges : 19
Age : 33
Registration date : 17/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 12, 2008 6:46 pm

ya a sortit el tercer de eragon ? no u sabia XD

weno recomanu un ke em va agradar molt, si us agrada la saga del señor dels anells us recumanu el silmarilion
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDv Nov 14, 2008 2:32 am

buff llibres... Com ja ha dit el hort^^ Fundacion de Asimov FTW
Me enamorat de Asimov... No es pot ser tan geni en aquesta vida... pero ell ho era^^
Jo tmb estic am la tetralogia (esperem) de Eragon^^
I mestic llegint la metamorfosis cuan maborreixo deragon^^
El aerye ultimament esta mol posat en el tema lectura, sa llegit tots els clasics, xD si veies aquest post no en surtiria (ja li dire ^^)
xDD
Recomano Lord Of the Rings, of course, Fundacion, y aixi de bo, cap mes ^^
Alguns de Jules verne tambe molen molt, no cal ke digui titols, no? xD
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDt Nov 18, 2008 11:53 pm

Bueeno

Avui m'han deixat el de 1984 Arka. Espero poderten donar la opinió en breu ^^.
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 26, 2008 12:53 am

Buesno llibre acavat.

Passa a ser llibre de lectura obligatoria juntament amb un Món Feliç ^^. Realment el sr Orwell tenia una visió sociopolitica que feia por xd, sort del fracàs de les revoltes obreres i el trimf capitaliste xd (omg jo dient això considerantme pro-comunista jaajaja). Fora bromes, és una lectura molt recomanable, prou amena per no ratllar a qui no li agrada llegir i que et va fent pensar sobra la societat humana. Sobretot si algú s'anima a llegir-lo que recordi que va ser escrit a finals dels 50 i que analitzi els mitjans "tècnics" dels que es parla a la novel.la.

Apa dons espero que algú s'hi animi ^^

PD: Mmm ara m'hi ha vingut al cap si algú vol llegir un llibre on és critica tot el món de la publicitat llegiu 13,99 (explica la historia d'un publicista i com se li envà la olla mica en mica ^^ molt bó)
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 26, 2008 2:07 am

jo avui he anat a la llibreria a mirar i he trobat el llibre friki per excelència: "Star Wars: El Señor Oscuro" i m'he dit: si no te'l compres no ets un bon friki... i doncs és clar que me l'he comprat.

221 pàgines, lletra increïblement petita... i sense dibuixets!! xD

amb la meva velocitat de lectura, res comparable amb la de l'hort trigare lo seu a llegir-lo xDD

però be, per passar l'estona no-wowística i no estudiantil xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 26, 2008 2:31 am

Weei

Anarks si vols llegir algo bo de Star Wars t'has de llegir la trilogia de la Nova Republica^^, també conneguda com Thrawn's Triology, traduit al castellà, edició amb portades molt boniques, etc etc etc Smile. Val molt la pena aqui et deixo els noms dels tres llibres: Heredero del Imperio, El resurgir de la Fuerza Oscura y La última orden.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 26, 2008 7:42 am

jo soc molt friki de starwars, ja no d'starwars, sino de lucas i clar, per mi que s'escrigui sobre starwars sense la supervisio de lucas em sembla simplement un sacrilegi, soc conscient que el star wars galaxies, el battlefront, i tota la saga jedi knight lucas no ha participat mes que en els personatges... ni en el guio, nomes ha dit que tal es kyle katarn y que marka ragnos es el següent lord sith...

poden star molt bé i tal, i pot haverhi histories que girin al voltant de la meva raça favorita, els wookiees, com no ^_^ pero si lucas no hi te res a veure, jo tampoc.
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 26, 2008 10:11 am

encara q no és un llibre: si algú te la wii, li recomano en "Force Unleashed" és una fumada... pero mola un culló.

Respecte als llibres, hort, ja stan a la llista de pròximes compres Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 26, 2008 12:24 pm

algu em recomana algun llibre de literatura fantastica o historica q estigui be? ( senyor dels anells , eragon i tal ja els he llegit Very Happy )
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDc Nov 26, 2008 12:52 pm

jo tinc 2 llibres de Star Wars pensant igual ke tu.... pero em van decepcionat profundament.... no vaig pasar ni de un terç del llibre... no magradava gens... mol detallista, mol lent... aburrit... buff era bleh! No
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDj Nov 27, 2008 12:26 am

Resposta friki per Arkania:

Tot llibre que ha sortit com a Star Wars ha estat reconegut per el Sr Lucas com a linia cronologica oficial de la Saga Star Wars (sinó no és Star Wars simplent xd). Tot i això Lucas, a les pelicules ha contradit coses editades per ell mateix (us sona Droids¿?), i personalment et puc dir que a nivell d'argument, tractament de personatges, situacions, ambientacions i psicologia la Trilogia de la Nova República està per sobre de la triologia original, realment per veure èpisodi I II i III jo preferia seguir vivint amb la il.lusió de que farien algo bo i no trobarme amb una mediocritat que es entretinguda per els efectes especials, alguns actors i per alguns gags de cultura general de SW. I els frikis de SW ens les mirem per una unica cosa , HI HA MOLTS JEDI!!!

Et recordo que episodi I II i III els ha supervisat ell mateix i son inconsistents cronologicament i historicament amb l'univers sobre el que va anar donant informació amb productes creats per ell mateix i o el seu equip.
Tornar a dalt Ir abajo
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDl Des 01, 2008 3:49 pm

Avui PER FI m'he acabat de llegir Brisingr. Poques vegades m'havia costat tant llegir un llibre... quanta palla... i la part on es comença a posar interessant t'ho expliquen per sobre i s'acaba el llibre... merda de Paolini...

Què té de bo? Que ara ja em puc llegir Canción de Hielo y Fuego tranquila... xDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDl Des 01, 2008 4:51 pm

eis kalha digam els tituls de la saga akesta que mels han recomanat i mels demanare per nadal xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDt Des 02, 2008 1:09 am

a mi també mhan dit que estan molt be pero... encara mhe dacabar de llegir l'ultim de la saga del bean... asi hablo zaratustra, el anticristo...... bla bla bla
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa EmptyDt Des 02, 2008 2:35 am

aviam... esta clar que abans de veure episodio II i III de star wars et llegeixes un llibre relacionat amb aquests. 1er: l'únic que val la pena de aquestes dues pel·licules són els efectes especials i el grandissim Ewan McGregor. 2on: No aguanto la penosa interpretació del marica akell... Hayden Christensen es diu crec... mare de deu... es pitjor que l'stallone amb les expressions facials... Sad

bé, això és tot xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





De llibres va la cosa Empty
MissatgeAssumpte: Re: De llibres va la cosa   De llibres va la cosa Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
De llibres va la cosa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Off Topic-
Canviar a: