¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Herbes per tothom

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Herbes per tothom Empty
MissatgeAssumpte: Herbes per tothom   Herbes per tothom EmptyDv Set 12, 2008 4:38 am

Ahir a karazhan em vaig patejar entre 15 - 20 potis de maná, el missfit me'n va donar 5 i tot, hi ha certes coses com potis, menjar de spelldamage, elixirs, que vindria molt bé que entre tots ens ho fessim...

Jo puc col·laborar aportant herbes, si hi ha masters en cuina, o elixirs, o potis, estaría molt bé que us hi oferissiu, així, sempre abans de cada raid, la nostra estimada tresorera agafaría material i el distribuiria...


Editat per darrera vegada per Arkania el Dv Set 12, 2008 3:06 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Soid
Guardià
Soid


Masculí Nombre de missatges : 94
Age : 33
Registration date : 12/09/2008

Herbes per tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbes per tothom   Herbes per tothom EmptyDv Set 12, 2008 2:46 pm

arkania no ho plantegis aixi q em fas venir ganes de cambiarme de transmute a potis/elixirs xDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

Herbes per tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbes per tothom   Herbes per tothom EmptyDv Set 12, 2008 4:22 pm

Jo amb la Keah sóc cuinera ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Herbes per tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbes per tothom   Herbes per tothom EmptyDl Set 15, 2008 11:18 pm

Ara que ningú es pensi que jo vai donan coses rares a la gent ¿eh? a més, les meves reserves de potis s'han esfumat...
Es veritat que estaria bé que els alchys de la guild fessin un aplec comú per a raids i aquestes coses. Vinga, chicois i chicoies, que no us coste res...xDxDxD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Herbes per tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbes per tothom   Herbes per tothom EmptyDt Set 16, 2008 12:47 am

aviam en el cas de que algun dia s'anés a gruul (xDD)

puc anar a pillar flascos del hechizero chungus de akells de mana i spell dmg, i els de melee/tank/melee-ranged xD

k tinc fragmentos de apices per ferme'n un castell

Very Happy affraid bounce cat Basketball
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Herbes per tothom Empty
MissatgeAssumpte: Re: Herbes per tothom   Herbes per tothom Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Herbes per tothom
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Farmeig-
Canviar a: