¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 La bruixa aborrida

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDj Oct 16, 2008 5:24 pm

He estat mirant diverses builds per a warlocks però cap m'ha agradat especialment...
La típica build destro pve ja em comença a cansar (a més no es la millor precisament per a questejar, però si per a raidejar), la demon la vec massa soroll i poques nous (encara no m'atreveixo am la Metamorph..xD) i l'affli no sé com collons va...

Aquí hi han tres builds, una de cada, encara que no sé si les he agafat bé... ¿algú em podria ajudar a decidir-me?

Destrucción
Aflicción
Demonología
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDj Oct 16, 2008 7:37 pm

jo esque de lock no en tinc ni idea :/

pero et puc aconsellar que visitis http://www.wowwiki.com/Warlock_builds
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDv Oct 17, 2008 1:34 am

Jo em fare aquesta segurament , encara le destudiar una mica mes


http://www.wow-europe.com/es/info/basics/talents/wrath/warlock/talents.html?tal=035022203122301005351003135100000000000000000000000000055000015020000000000000000
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDl Oct 20, 2008 1:05 am

oooo, aquesta m'ha agradat, Tale... Quan la provis ja me diràs que tal eh?! xD
Per cert, aquest cap de setmana estic descobrint coses flipants del parche. Primer, tot el que han cambiat als meus alters principals: chami i paladín.
Però les coses que han fet al lock man agradat bastant: no es pot dir que hagin fotut res enlaire tret de la marginació que li farem ara al pobre imp. El nou manáfago és genial, sobretot el buffo per a raid de intelect i espiritu (32, 40 de base sense millorar), el que sumat a la nova armadura vil (100 de spell + 30% espiritu de base) fa que el damage spell hagi pujat uns puntets, suficients per a que pugi arribar als 1000 puntets^^.

Ara tinc que mirar què fa més mal, si la build destro que tinc, o la build affli-destro tipus com la que proposa el Tale...
Ja veurem!
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDl Nov 24, 2008 11:16 pm

Build número 1 (sense morph)

build número 2 (amb morph)

Build número 3 (amb morph)

Doncs ala, kina preferiu? Amb el morph i mes demon, amb el morph i mes destro o la més destro de totes (que és la que m'estic fent ara per ara)?
Ja sé que som pocs els locks...pero què hi farem! xD
Que me responguii algú!1 (Tale, tú estàs obligat! xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDl Nov 24, 2008 11:33 pm

I'm sorry I don't know anything about locks Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDc Nov 26, 2008 3:26 am

pero la vols per pujar o per raid 80?
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDj Nov 27, 2008 1:43 am

Ara per ara per pujar. Fins que no arribi al 80 no se com serán les builds... Però ja te dic k foto mes mal ara k de destro, pero potser am el nou ekip canviin les coses pels pobrets destros...
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDj Des 25, 2008 9:00 pm

Bé, senyores i senyors, desprès de provar totes tres configs de lock, val a dir que:

-Sobre Affliction: Branca molt equilibrada en quan a PvE-PvP (pots fer-la servir per les dues coses sensecanviar gaires coses). Ara per ara, mirant tota la informació disponible i la meva petita experiència, és la que més dps té de les tres, tant a PvP com a PvE, millorant moltíssim a raid, en tant que les teves pegates i Drain Soul fan molt més mal quantes més DoTs (ja siguin teves o d'altres locks/priests/mages/etc) afectin al mob en qüestió. Encara que té una gran pega, i ho sento molt per tothom que es queixarà dirà defensarà etc. ÉS LA CLASSE MÉS DIFÍCIL DEL WOW, sense punt de comparació. Has d'estar atent a totes les teves dots i el teu maná, mentres que tot aquell temps que no has de llençar DoTs ni refrescar-les spamejar Shadowbolt o Drain soul quan el boss tingui ménys del 25% de vida.
Com sempre, aquesta classe pot arribar a tenir un potencial ENORME a boss molt llargs, tenint present el Tap Life i que es pot curar ell mateix (Haunt, Siphon Life, Drain Life).
PET: Manáfago
GLIFOS: Manáfago, aflicción inestable, CoA, Corrupción, Inmolar, Siphon Life
-Sobre Demonology: Classe purament de supervivència (combats per desgast com Arenes), basada en millorar la teva pet i de pas a tu mateix. Amb la última expansió ens pensàvem que seria bona per raid (i encara ho és, ja que tenir un lock demon a una raid de 25 és bastant aconsellable) però ara resulta que la nerfejen (NOTA D'ULTIMA HORA: tots els nerfs de la demon s'han esfumat de la 3.0.8, misteriosament, s'hauràn donat compte que era una bojeria).
La branca més aconsellable per a questejar, encara que l'has de barrejar amb destro o affli per fer algo de mal (dps irrisori per ell mateix).
Pet: Guardia Vil
Glifos: Guardia vil, Shadow bolt, Corrupcion (+branca afliction), Shadowburn (+branca destro)
Destro: De ben tros, la branca més mal dissenyada per Blizzar de tota la expa. Poc mal, cicles repetitius i no extraordinari dps. Hi han varis tipus: la basada en mal de foc utilitzant el Imp millorat al tope (pot arribar a fer uns 600 dps, gens despreciables, pero sempre tentnt en compte que les possibilitats de critic de la pet de lock son sempre inferiors al 8-10% sense ser demon); també l'antiga Shadow, que perd força, però encara te el millor burst damage del lock (que ves... té mes burst un warro lvl 1 que tu). La més chunguilla de aconseguir bons rendiments però la més facil (i aborrida) de portar.
Pet: Imp
Glifos: Imp, Conflagrate, CoA, Shadow Bolt, Shadowburn
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida EmptyDj Des 25, 2008 9:02 pm

Si algú està interessat en més cosses sobre els locks, que em pregunti, he estat estudiant molt aquestos dies...xD Si voleu saber rotacions possibles, Tàctiques, Truquillos etc, MP o si es molt important post aquí, encantat de servir-los^^
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La bruixa aborrida Empty
MissatgeAssumpte: Re: La bruixa aborrida   La bruixa aborrida Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
La bruixa aborrida
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Discussió de classes-
Canviar a: