¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ROGUES a l'expansió

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

ROGUES a l'expansió Empty
MissatgeAssumpte: ROGUES a l'expansió   ROGUES a l'expansió EmptyDj Oct 16, 2008 12:19 am

Bona nit gent.

A veure si aqui podem anar apuntant les diverses opinions de les build de rogue dels nous talents.

Jo de moment he probat una build combat swords amb 8 punts a assesination per guanyar crit i millora de eviscerate.
Ve a ser el mateix que la classica combat swords pero amb AP millorat, regeneració d'energia millorada, i sobretot et dona alguna possibilitat de no fer el ridicul absolut en pvp (si esquives atac gratis [aixo nomes val la pena deixar-ho si voleu fer pvp sent combat o per questejar] i la imba skill de final d'abre de talents, però tp ens podem emocionar segueix sent focussed pve).

A veure si aquest cap de setmana faig retalent i puc fer-ne una subtitely dagues (simplement curiositat de si s'ha recuperat el ambush o segueix sent una merda per pvp).


Va animeuvos a fer proves de builds (si algu va molt just de gold que m'ho digui i li pago un retalents per tal de tenir opinions /w Hortlander /w Kermitklein @abstenirse no rogues Razz@).

Demà a la que pugui edito correu i linko la build combat que he fet.

PD: NERF GAYADINES
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

ROGUES a l'expansió Empty
MissatgeAssumpte: Re: ROGUES a l'expansió   ROGUES a l'expansió EmptyDj Oct 16, 2008 10:58 pm

Buf quina experiencia més negativa la build de subty dagues a BG. Crec que soc massa manco per ferme una build util de dagues que no sigui la de mutilates... De moment per pvp em deixo la clàssica de subty amb la millora que ara guanyo combo points per mirar als mobs xd (crec que per pve és podrà reaprofitar prou bé) Total tenint en compte que no se com he fotut un eviscerate de 3K i els ruptures els he millorat a 1500 de total dmg, vaa deixeume anar a khara amb el rogue per provaar.
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

ROGUES a l'expansió Empty
MissatgeAssumpte: Re: ROGUES a l'expansió   ROGUES a l'expansió EmptyDv Oct 17, 2008 1:31 am

jo me fet una combat swords per pujar ^^ ta força be i latac del final talent es l'ostia xD
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

ROGUES a l'expansió Empty
MissatgeAssumpte: Re: ROGUES a l'expansió   ROGUES a l'expansió EmptyDv Oct 17, 2008 1:36 am

Buf avui estava fent Shadow laberynt i el Huulk i la Solstici l'anaven fent combinat amb blade flurry xd i mare meva com repartien.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ROGUES a l'expansió Empty
MissatgeAssumpte: Re: ROGUES a l'expansió   ROGUES a l'expansió Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
ROGUES a l'expansió
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Discussió de classes-
Canviar a: