¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo EmptyDl Oct 13, 2008 3:22 am

Doncs crec que mereixeu una explicació de perquè em feia passar per tia...

Em vaig fer un pj dona perquè em fa molta ràbia que en tots els jocs els personatges siguin tius, un dia a lvl 23 o així, en una instance em van dir que m'estava fent malament la build, i em van recomanar uns talents, no tenia calers per canviar, i pensant-se que era una tia em wispejen: "toma guapa" i 2g, i clar, vaig pensar: XOLLO! i clar, ja sabeu la resta... XD


La veritat és que es útil, la gent et tracta millor, jo passo de mals rollos o percals (a no ser que em cremi molt el tema), entre altres: un dia em vaig discutir amb un tiu en una instance perquè li molestava una macro que tenia, per tancar el tema i perquè pares de rallar-me em vaig fer la mona i va deixar de molestar, curiosament, va caure una bossa de 16 caselles, li va tocar a ell, va venir i me la va donar XDDDDDDDDD què patètics som els tius XDDDDDDDDDDDDDDD

Ree, ja us dic, es un putu xollo... XDDD

Vaig anar rebotant de guild en guild sense estar-hi a gust, llavors vaig arribar als almos i em vau caure molt bé, i esperava una kdd per confessar que "soy un manolo y tengo un agujero solo"...

Espero no haber decepcionat a ningú, no m'agrada mentir-vos, de fet molts cops volia dir-vos-ho, pero per internet temia la vostra reacció i tal Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo EmptyDl Oct 13, 2008 9:00 am

Res "home" (xD ) , es completament comprensible i mes veient el que arriben a donarli a les dones que juguen al wow...
Esic d'acord , hi han tius molt patetics al wow i a la vida , pero weno ja esta tot confesat i el teilan no va patir cap cardipatia greu xD
Tornar a dalt Ir abajo
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo EmptyDl Oct 13, 2008 1:27 pm

Jo, arkania, em fas sentir malament... jo et tirava els trastos :'( xDDDDD (tot i que quan vaig començar a parlar més amb tu, ja sabia que eres un tio xDD)

Res, home, que et seguim odiant igual, no ha canviat res Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo EmptyDl Oct 13, 2008 2:37 pm

Eso eso! El odi i la competencia segueix =, don worry! ara nomes canvia el fet de que dirte wapa vol dir: wapa (+ vaya miembro de oro!) Apart.. ki sap, si a la lauris li van les noies barbudes... pos potser algun dia ami tmb... xDD

Jo sempre havia sospitat, i a la Kdd va ser la confirmacio, xD

PD: jo am la warra tmb em posu carinyos i em cauen favors i regals (la vida de femina en el wow es un regal divi, xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo EmptyDl Oct 13, 2008 4:36 pm

com ja vaig dir, em semblava raro una tia tan hardcore-gaming, peró bé, hi ha de tot al mon, i la veritat és que vaig flipar lo seu quan m'ho vas dir xD

pero despres parlant vaig veure k ets un tiu de puta mare jeje

en Phaleg pensa k ets un pivón, no li diguis el contrari jaja
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo EmptyDl Oct 13, 2008 5:32 pm

pos no li digueu que vingui al forum perque llavors no em capa a mi, sino a vosaltres XDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo EmptyDl Oct 13, 2008 5:33 pm

si si, al phaleg li hem de dir lo cachonda, wapa i pivon que es la Arkania! ejje i al esterk si pregunta tambe, xD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo EmptyDl Oct 13, 2008 5:40 pm

i sobretot que es bollera i s'ho fa amb la laura no?


jojojojo X'DDDDDDDDDDDD que cruels XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo EmptyDl Oct 13, 2008 10:23 pm

of course, xDD aixi no et robaran a la laureta, xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty
MissatgeAssumpte: Re: PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo   PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
PORQUE: qué guapa soy y qué culo tengo
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Off Topic-
Canviar a: