¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3

Ir abajo 
+10
Arya
Antro
Neji
Soid
Teilan
Arkania
Kalah
Souka
Anarks/Cokoliso
Missfit
14 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Soid
Guardià
Soid


Masculí Nombre de missatges : 94
Age : 33
Registration date : 12/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDc Oct 15, 2008 4:04 pm

beeh neji jo tapoyu xD visca laliança Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Antro
Iniciat
Antro


Nombre de missatges : 19
Registration date : 28/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDv Oct 17, 2008 2:15 pm

Souka escrigué:
jo crec ke el lavaka es pirara de la guild, pk sen va anar una mica ofes... Sad


Tu el k vols es k menvagi !!! per k deixi ales noies Very Happy avandonades Very Happy Very Happy:D i tu ta profitis a acostarte mes a elles Very Happy Very Happy Very Happy !!! XD XD i per k em baig ana ofeS ??? per k yo no u se Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDv Oct 17, 2008 6:47 pm

reee, el vaka es timidet, pero en el fons encara que vagi tot arregladet i menjatse cada vidre que troba Wink es un friki mes Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Antro
Iniciat
Antro


Nombre de missatges : 19
Registration date : 28/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDs Oct 18, 2008 12:42 pm

jajaajajajajajajajajajajaj XD XD XD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDs Oct 18, 2008 6:39 pm

Jooo, lava mas pillat... =( jo volia les noies per mi solet, pero clar tu donant voltes per alla me les robes Evil or Very Mad xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Antro
Iniciat
Antro


Nombre de missatges : 19
Registration date : 28/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDs Oct 18, 2008 9:55 pm

Mu ha ha no es pertatnt Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Arya
Iniciat
Arya


Masculí Nombre de missatges : 19
Age : 33
Registration date : 17/10/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDt Oct 21, 2008 10:45 pm

Jo mapunto! kuan es per aixo el salo del manga ? segurament ke el sidious i el brizza tmb sapuntaran
Tornar a dalt Ir abajo
Soid
Guardià
Soid


Masculí Nombre de missatges : 94
Age : 33
Registration date : 12/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDc Oct 22, 2008 10:40 am

a mi tmb minteressaria saber les dates. em sona 29 doctubre pero npi xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDc Oct 22, 2008 6:31 pm

És l'últim cap de setmana d'octubre, sempre. No ho he mirat, però suposo que no ho hauran canviat.

EDIT: del 30 al 2.
Tornar a dalt Ir abajo
huulk
Veterà
huulk


Masculí Nombre de missatges : 4
Age : 38
Registration date : 05/10/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDv Oct 24, 2008 5:28 pm

jo tambe m'apunto ^^ espero poder tonar a apallisaros al futbolin xD sobretot al teilan jajaja estaria be q algu propusiera dia i hora perq si no mes q una kdd sera una gincana per trobarnos xD
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDs Oct 25, 2008 4:20 am

Jo encara tinc que parlar am el Lavaka (ai lobiu tioooooo ~~~~~<3), pero jo arribare a BCN cap a les 11, i desde llavors fins k tankin si pot ser ^^ estaré alla dintre... Esque m'encanta aquell lloc... es tan... friky xD
Tornar a dalt Ir abajo
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDs Oct 25, 2008 2:25 pm

DIsh xdddd -.-'
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDg Oct 26, 2008 3:27 am

i doncs, com es fara? quedarem tots abans o ens trobarem dins del saló?
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDg Oct 26, 2008 2:46 pm

millor seria kedar fora
no?
Tornar a dalt Ir abajo
brizza
Iniciat
brizza


Nombre de missatges : 19
Registration date : 08/10/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDg Oct 26, 2008 9:26 pm

jo tmb vinc ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDg Oct 26, 2008 11:05 pm

Buenu, quin dia voleu nar? que és el cap de setmana que ve i encara no sabem res ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Teilan
Veterà
Teilan


Nombre de missatges : 36
Registration date : 12/10/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDg Oct 26, 2008 11:56 pm

proposu anar dissabte ( probablament el dia q tutom podra anar) i auriem de cadar algu d'hora -.-' i qedar sobretot avans perk trobarnus a dintre el salo es un merder horrible...

Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDl Oct 27, 2008 1:36 am

be doncs proposem lloc i hora.

jo ho deixo anar i vosaltres aneu dient fins trobar l'hora i lloc que vagi be a tothom.

a les 11:00 a pl. catalunya, on vam quedar a la kdd, i llavors agafem el tren o el metro (no se que s'ha d'agafar) i anem cap alla.
Tornar a dalt Ir abajo
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDl Oct 27, 2008 2:21 pm

Crec que és millor que quedem directament a la parada de metro/renfe de l'hospitalet (Rambla Just Oliveras (metro línia 1 - vermella) o Hospitalet (renfe)) - estan juntes - i d'allà nem directament cap al saló. Una altra cosa interessant seria que tothom anés amb la entrada comprada (es poden comprar al servicaixa) ja que si no, ens haurem de menjar dues cues... i com que les cues que es formen allà el dissabte no són per fer broma ^^U.

Hora? A les 11 suposo que estarà bé.

I una altra cosa que seria interessant, seria fer llista de qui ve, ja que si no això pot ser un desastre =.= Apunto per el moment els que he vist per aquí que deien que hi anaven... si em deixo algú que avisi, si us plau.

Anarks
Teilan
Brizza
Soid
Arya
Neji
Karakar
Phaleg
Kalah
Núvol
Lavaka
Zulkiszar

P.D.: Per què sempre me n'he d'encarregar jo d'organitzar les kdds? T_T Buenu... com a mínim aquest cop no cal repartir el meu mòbil que crec que el teniu tots... oi? xDDD (si li falta a algú que m'avisi ^^U)


Editat per darrera vegada per Kalah el Ds Nov 01, 2008 1:49 am, editat 8 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDl Oct 27, 2008 5:17 pm

en karakar i en phaleg venen xD

bé, en phaleg no u se segur pero en karaka gairebé segur
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDl Oct 27, 2008 7:22 pm

Pos jo resulta ke al final no puc (puta merda de vida familiar dels collons!!) no sabeu la rabia kem fa =(

Molta sort, paseu-vos-ho be i avera si la proxima no cau en tot Sants, xD
Tornar a dalt Ir abajo
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDt Oct 28, 2008 3:54 am

El saló sempre és l'últim cap de setmana d'octubre... =.=
Tornar a dalt Ir abajo
huulk
Veterà
huulk


Masculí Nombre de missatges : 4
Age : 38
Registration date : 05/10/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDt Oct 28, 2008 10:45 pm

jo alfinal no se si podre anar em fa ilusio pero el divendres el mes segur es q comenci a kurrar al bar del meu germa q sa a agafat ^^ si voleu veniu a tomar algo cuan sortiu del salo xD tare jo ayi de de gogo ballant a sobra de la barra jaja
Tornar a dalt Ir abajo
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDc Oct 29, 2008 11:20 am

Potser vindrà el Zulkis, un hunter de Blood Line ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Antro
Iniciat
Antro


Nombre de missatges : 19
Registration date : 28/09/2008

Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 EmptyDc Oct 29, 2008 1:29 pm

Mmm si es divendres :S yo no puc Very Happy Sad per k disapta e kedatat per ana a Andorra per comprar unas cosetes .... y no pudre
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3   Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3 - Página 2 Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Pròxima KEDADA: El saló del manga!!!! :3
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
» kdd dissabte 6 FOTOS PAG 4
» Manga i frikismes varis...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Kdds-
Canviar a: