¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Celeridad amb els mags

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Celeridad amb els mags Empty
MissatgeAssumpte: Celeridad amb els mags   Celeridad amb els mags EmptyDv Oct 10, 2008 5:35 am

Bé, acabo de veure que el Souka s'esta agafant algun equip amb celeritat, i bé, m'agradaira deixar clar unes coses.

La celeritat és molt divertida, castejes més ràpid i fas dps més ràpid però NO fas més dps, en trash mobs si que en fas, jo vaig arribar a tenir 200 de celeritat, que és un 12% més ràpid, això es tradueix en un 12% més de dps però també un 12% de consum.

En un boss no fa més dps pel simple fet que fas dps abans i se t'acaba el mana abans, així que estem amb les mateixes, mag inutil...

També he de dir que el haste es nota quan tens minim 100.

La gracia del haste és per quan arribes a 200 de hit i 1200-1300 de spelldamage i tens mes de 10k de mana, t'ho pots permetre, perè el que interessa dun mag és que faci molt dps i molt constant.

Qualsevol mag que vulgui començar a anar a zul'aman ssc i el ojo (tk) ha de tenir un minim de 1000 spelldamge, 100 de hit i 20 de critic.

Souka, tu ets fire, no tens problemes amb el critic, pero si amb el spelldamage i segurament amb el indice de golpe, no cometis el meu error i no t'agafis coses de haste, jo no és que les hagi tirat, per segons quan va bé, per trash mobs va bé, per karazhan t'anira bé, però quan arribis als bosses molt millor si et poses l'altre equip.

Queda dit, i espero que no cometeu el meu error :/
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Celeridad amb els mags Empty
MissatgeAssumpte: Re: Celeridad amb els mags   Celeridad amb els mags EmptyDv Oct 10, 2008 4:59 pm

jo de haste tinc poca cosa... la daga de MT els bracers crec i poc més...

pero de spell dmg mol b no vaig e de millorarlo
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Celeridad amb els mags Empty
MissatgeAssumpte: Re: Celeridad amb els mags   Celeridad amb els mags EmptyDv Oct 10, 2008 6:27 pm

Si voleu bracers bons i rapids, agafeu-vos els de guardian que donen critic.

La daga de bancal jo la deixaria a part, sou pyro, teniu força critic ja, lo seu seria que us agafessiu la daga de s2 que dona quasi 230 de spell i 15 de hit, que els dos en necesiteu.
O potser la daga de karazhan, pero dona critic en ves de hit, i el hit es super important.

Hombreres, les de bancal, toga la de bancal o la de xapes la que doni hit, guants i cap els de t4, guanyareu el bonus de no stop cast, mooolt interressant per exemple per agafar-vos les boles de curator.

Hi ha força equip de pvp que dona stats molt bones per pve...

Anarks, tens força equip de s3, no esta malament, pero la capa l'has de cambiar JA.

I respecte al staff, si fas servir el pal guanyes una mcia de critic pero prds spelldamage...

I NO, NO us agafeu RES amb celeridad >.<
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Celeridad amb els mags Empty
MissatgeAssumpte: Re: Celeridad amb els mags   Celeridad amb els mags EmptyDv Oct 10, 2008 7:13 pm

Sento ficar-me a la discusió dels mags (^^) però crec que el que diu l'arkania es veritat: més celeridad, més ràpid se us acabe el mana. (ara es quan me fico on no em demanen, però per no obrir nou tema ho fico aquí) I per a lock va bé la celeridad? Podem cambiar vida per mana, i a raids i partys no els coste tan als heals de curar-nos...
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Celeridad amb els mags Empty
MissatgeAssumpte: Re: Celeridad amb els mags   Celeridad amb els mags EmptyDv Oct 10, 2008 8:23 pm

arkania, tinc 155 de hit, lo k passa es k al dibuix de la firma aket vaig amb la roba de pvp, per axo tinc 9'5 k de vida xD

de spell dmg si k en necessitu
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Celeridad amb els mags Empty
MissatgeAssumpte: Re: Celeridad amb els mags   Celeridad amb els mags EmptyDv Oct 10, 2008 8:42 pm

@miss, ho sento, no en se de locks i no et puc dir el que... :/

@anarks, quines stats tens amb el equip de pve?
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Celeridad amb els mags Empty
MissatgeAssumpte: Re: Celeridad amb els mags   Celeridad amb els mags EmptyDv Oct 10, 2008 8:53 pm

pos ara mateix no t'ho puc dir exactament, pero aproximadament tinc uns 900 - 915 de spell dmg (poc), 155 de spell hit amb el bastó de pvp i 133 amb la daga, haste pos 50 - 60, i mana uns 10300 amb el buff i de critic un 22% o així.
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Celeridad amb els mags Empty
MissatgeAssumpte: Re: Celeridad amb els mags   Celeridad amb els mags EmptyDs Oct 11, 2008 1:53 am

Avera arkania, em vaig llegir un foro de wow europe on parlava d'aquest tema, i deien que (mitjançant calculs i experiments) amb mes de 1000 dmg i 20% critic pillarte uns 150 de celeridad aumenta el dps mol mes que no pas anar am 1300 dmg spell (o algo aixi..) lo que vui dir es que ja se que el mana vola, i que sapigues que jo nomes tinc 22 de celeridad...

Els meus stats actuals: 935 dmg, 24% critic, 94 hit, 22 celeridad (am la daga de MT)
953 dmg, 25% critic, 4 celeridad, 94 hit amb la Hoja mental Natherim (la de prince)
Osigui que mes o menys ja se que nito i que tinc, xD Tagraeixo la preocupacio arka, pero ja tinc bastan clar ke vui ^^ apart pensa que encara porto 4 peces de pvp... (5 contan la offhand de s3)

I per cert, deies que mes de 10k de mana... Saps que soc el que te mes mana de la guild? Vaig pel mon am 11,2k de mana (am el buffo claro) am Kings arribo als 12k, xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Celeridad amb els mags Empty
MissatgeAssumpte: Re: Celeridad amb els mags   Celeridad amb els mags Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Celeridad amb els mags
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Discussió de classes-
Canviar a: