¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Proposta pel forum

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Proposta pel forum Empty
MissatgeAssumpte: Proposta pel forum   Proposta pel forum EmptyDt Oct 07, 2008 10:33 pm

Avera, avera, avera... He pensat una miqueta en el fòrum i trobo que li falta un punt esencial! No hi ha subforos de clases!

Considero que hauriem de fer un subforo de clases per tal de poder ajudar a la gent amb la nostra experiència, i per exemple, el tema addons i macros per clases... S'hauria de parlar...

Proposo que es crei un subforo per clases, i que 1 o 2 de cada clase que entenguin mínimament de la clase, fagi de moderador (en el tema mags es simple, ara mateix només hi ha 2, descontant l'arkania i contant la sister de la kala) per lo que tots 2 podem fer de mods.

Priests serien soid i lauris, pk nuvol no fa ni cas del forum...

i aixi succesivament ^^

QUe n'opineu?
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Proposta pel forum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta pel forum   Proposta pel forum EmptyDt Oct 07, 2008 11:59 pm

Homa, estaría molt bé... Però a veure si es conecta més gent al foro, que només som quatre pardals...xD
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Proposta pel forum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta pel forum   Proposta pel forum EmptyDc Oct 08, 2008 1:19 am

Bona nit a toots


Dons pot ser una bona idea tot i que de moment jo crearia un subapartat generic de classes, crec que de moment no som prous com per dedicar-ne un per cada classe (més que res que faria cosa postejar-hi de tants pocs missatges que hi hauria xd).


PD: em demano la prefactura de rogues xd (voteu-me i apendreu a ser rogues amb munyons en lloc de mans ^^).

Atentament
Hort
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Proposta pel forum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta pel forum   Proposta pel forum EmptyDc Oct 08, 2008 3:15 am

Jo estic d'acord amb el hort, tots els forums que de guilds que veus por ai tenen forums per les classes pero solen estar buits XD

I a més quan escric un wallpost perquè estic aburrida no em contesteu :'(


xD

PD: si voleu que el fagi jo el faig eh?


*EDIT*

He creat un fòrum per les discusions de les classes, els moderadors segueixen sent els guardians, tot i així, si aquests em comuniquen que faci moderador a algun vetera, o alguna cosa, crearé un rang especial amb drets de mdoeració en aquell forum...
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Proposta pel forum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta pel forum   Proposta pel forum EmptyDc Oct 08, 2008 4:04 pm

DE moment em sembla be l'arreclo... SI de cas en un futur ja mirarem d'ampliar el tema
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Proposta pel forum Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposta pel forum   Proposta pel forum Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Proposta pel forum
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: