¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Fiasco amb els glyphs

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Fiasco amb els glyphs Empty
MissatgeAssumpte: Fiasco amb els glyphs   Fiasco amb els glyphs EmptyDt Oct 07, 2008 8:17 pm

Amb el Souka vam parlar que fariem inscriptores els nostres amgs, esperant que passes com amb les altres professions, que les receptes mes guapes es lligaven i nomes qui l'havia fet la podia usar, així que he buscat, i el que he trobat ha sigut això:

http://wotlk.wowhead.com/?items=16.8#0-2+1

Vamos, n'hi ha d'utils, pero no n'hi ha cap que es lligui, ni cap que sigui realment útil per arenes...

Peò bueno, només em queda l'esperança que segurament no hi siguin tots els que hi haurà quan surti, pero en fi, decepció.
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Fiasco amb els glyphs Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fiasco amb els glyphs   Fiasco amb els glyphs EmptyDt Oct 07, 2008 11:05 pm

Pos hi han alguns ke molen moool! El de 60% health amb evocation! FLIPA!!
I les polimorfies en pinguino i oso polar tmb molen molt, jeje
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Fiasco amb els glyphs Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fiasco amb els glyphs   Fiasco amb els glyphs EmptyDt Oct 07, 2008 11:58 pm

mmm pinguino... oso polaaar... xD
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

Fiasco amb els glyphs Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fiasco amb els glyphs   Fiasco amb els glyphs EmptyDc Oct 08, 2008 12:00 am

Les inscripts que he vist de lock...Ves, que vos que et digui? Haurien d'haber-hi més. Encara que si us hi fixeu, han d'haber-hi més, perque no hi son de lvl 70 en amunt.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Fiasco amb els glyphs Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fiasco amb els glyphs   Fiasco amb els glyphs EmptyDc Oct 08, 2008 3:24 am

La veritat esque jo esperava ferme inscriptora perque com passa amb altres professions, hi haura receptes imbah que se't lligaran quan les creis, i clar, passara com amb els anells d'enchanting...

En els forums anglesos vaig llegir una discusio sobre l'eliminacio dels rangos 1, en arenes jo faig servir rangos uno per la deflagracion arcana per trobar rogues, ventisca pel mateix motiu, frostbolt per ralentitzar (60 de mal pero cast en 1,5 segons), i polimorfia perque total, perque gastar 120 de mana per ovellar durant 10 segons si fentho amb el rango 1 gasto 60 de mana i ovello el mateix temps? XD

Esperava que hi haguessin glifs per augmentar la duració de la frost nova i el rang d'abast, i el que li costa trecar-se per impacte, ja sabeu que els frost tenim un 50% de critic quan estan congelats...

Tambe volia algun gliph per no fer mal pero ralentitzar, com si fos el frostbolt de rang 1, i tambe un que faci que la ovella no curi... per l'amor de deu, aquest si que seria util hostiaputa u.u

Algun que augmentes el rang de disparo del frostbolt... tot i que del ice lance ja hi es.


De fet, vaig llegir el post d'un blau, que a blizzard no li agradava que es fessin servir rangs 1, pero que farien algo per paliar certes mancances que tindrien algunes classes quan no es poguessin fer servir rangs 1, vaig pensar, ja esta, ho faran amb els gliphs, pero en fi... ja veurem que passa.

COm va dir un mag tot resignat, los duelos mago-rogue empezaran con el mago al 40% del maná y el rogue tan tranquilo...


Pero el que diu el miss es cert, no pot ser que de nivell 70 a 80, almenys per mag, nomes hi hagi 1 gliph...
Tornar a dalt Ir abajo
brizza
Iniciat
brizza


Nombre de missatges : 19
Registration date : 08/10/2008

Fiasco amb els glyphs Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fiasco amb els glyphs   Fiasco amb els glyphs EmptyDs Oct 25, 2008 10:14 pm

jo t'ambe me emportat un fiasco, pero crec k amb l'expansió i futurs parches l'aniran millorant, i a mes vaig sentir que els inscriptors podrem tenir un glifo major mes oO si algú mu pot confirmar... xk jo no u tinc molt clar xk seria bastan over.
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Fiasco amb els glyphs Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fiasco amb els glyphs   Fiasco amb els glyphs EmptyDg Oct 26, 2008 6:29 am

home, la veritat esque jo he fet força negoci, em va sortir un menor per rogue, +20% velocitat quan fas vanish, i es ven a la ah desde 35 fins a 90... jo el venc desde 30 fins a 50...
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Fiasco amb els glyphs Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fiasco amb els glyphs   Fiasco amb els glyphs EmptyDg Oct 26, 2008 2:37 pm

si si els menors son un negoci brutal! jo tinc el del pingui (25g AH), imposicion de manos (20g AH), el de rogue de sprint, i algun mes... xD
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Fiasco amb els glyphs Empty
MissatgeAssumpte: Re: Fiasco amb els glyphs   Fiasco amb els glyphs Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Fiasco amb els glyphs
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: