¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Proposicio pels enchanters

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Soid
Guardià
Soid


Masculí Nombre de missatges : 94
Age : 33
Registration date : 12/09/2008

Proposicio pels enchanters Empty
MissatgeAssumpte: Proposicio pels enchanters   Proposicio pels enchanters EmptyDt Oct 07, 2008 8:53 am

no sabia on posar-ho i ho posare aki Razz
pels enchanters he tingut una idea per fer uns quants calerons abans de la exp Razz
si teniu un minim ekip pvp, jo el q fare es q 2 setmanes abans de la exp, desencatare tot el meu ekip pve per treurem uns quants voids crystals i posarlos a la ah.
aixi em treure uns calerons q mai van malament (ames quan ningu sap com anira l'ah amb la nova exp ni els preus) pq total, quan comencem a questejar a la nova zona passara com amb la burning suposu, q un verd donara 10 voltes a un epik
i per no anar amb pilotes em posare lekip d epvp ( q desgraciadament no es pot desencantar xD)

ale! aki us deixo la meva proposta xD
Tornar a dalt Ir abajo
Kalah
Veterà



Femení Nombre de missatges : 144
Age : 38
Registration date : 12/09/2008

Proposicio pels enchanters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposicio pels enchanters   Proposicio pels enchanters EmptyDt Oct 07, 2008 2:29 pm

Jo no ho faria ^^U
Tornar a dalt Ir abajo
kermit
Guardià



Masculí Nombre de missatges : 90
Age : 42
Registration date : 05/10/2008

Proposicio pels enchanters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposicio pels enchanters   Proposicio pels enchanters EmptyDt Oct 07, 2008 4:37 pm

Per el que m'han comentat els canvis d'equip no seran tan grans.


Atentament
Hort
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Proposicio pels enchanters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposicio pels enchanters   Proposicio pels enchanters EmptyDt Oct 07, 2008 5:19 pm

Home, la idea no es dolenta, pero tampoc es plan de petarme les meves peces pve ke tan esforç man costat...
I total per 30, 40g pos no em canvia la vida... ni ke fossin 100g, xDD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Proposicio pels enchanters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposicio pels enchanters   Proposicio pels enchanters EmptyDt Oct 07, 2008 5:20 pm

home, no crec que els que portem equip de chapes/epics d'hero sigui gaire dolent en comparacio amb els imbah verds, de fet, no em vaig canviar les 3 peces de pvp de nivell 60 fins qeu vaig ser 70...

Prefereixo mil vegades mes anar amb les 2 peces de t4 i que no em tallin els cast que no anar amb la merda de pvp XD
Tornar a dalt Ir abajo
Soid
Guardià
Soid


Masculí Nombre de missatges : 94
Age : 33
Registration date : 12/09/2008

Proposicio pels enchanters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposicio pels enchanters   Proposicio pels enchanters EmptyDt Oct 07, 2008 11:49 pm

U.u sisi jo el set de tailor no el petare.. q em va costar molt pro la resta... adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwww Razz
i son 40g per void q et surti, osigui uns 300g o por ahi
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Proposicio pels enchanters Empty
MissatgeAssumpte: Re: Proposicio pels enchanters   Proposicio pels enchanters Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Proposicio pels enchanters
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: