¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDj Oct 08, 2009 12:47 am

GENT!!! GO GO KDD SALÓ DEL MANGA!!! COME ON!! TEILAN; COKO; LORDINMUNE; LAURIS; FUFI; KHRA; KAHIDRIM; LEGOLAS (NAGASH; LEONIDAS; FRODO; SEPHIROTH); BRIZZA; ARKANIA; HORTMANKER; MAGIUSS VINE TU TMB, jejej; MUZGAASH (raquel wapa, pilla el tren i vine tu tmb! xD); MAZZY (AERYE; TZAX; OINC; VULUK); ABERON; TYRELL; KIRIA (HARISPILTON); CONY! MISSFIT TU TMB MARRANO!!!; NUVOLETA; TALE... i tots els ETC que m'estic deixant, xDD!!! (I SOID; KALHA; ETC... si ens sentiu... mostreu-vos, xD)

Vinga gent! una KDD wai al Saló del manga!! com els vells temps!!! (akells en els ke jo no vai poder anar, ejejej)

Qui s'apunta?? Segur que el Tei i el coko els hi sembla b, xD qui mes???

PD: me equivocat! ADMINS moveu el post a KDDs.... >.<
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDv Oct 09, 2009 11:56 pm

Per mi si clar. El lordi i jo si podem nirem disfressats xDD

I jo crec q no puc moure posts xD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDg Oct 11, 2009 11:47 am

el lordi!! macabo de recordar quan anava de Sanji!! ajjajaj que gran el payu >.<

Coko podries dir-lis al Soid, Kalha, etc? Avera si ens ajuden a fer una macro KDD.... i digalsi als que no entren mai al foro que s'hi passin per veure el tema KDD.... jo li vaig dir al Kirtash ahir... l'aberon i el mazzy tmb ho saben, parla am la nuvol i el tale si els veus porfa... (jo fare el mateix, pero aixi ki els vegi primer..., ejej)

Me'n alegro que de moment la idea no sembli dolenta, xDD GO GO KDD RENEGATS! QUE FA UN ANY QUE NO ENS VEIEM LES CARES!! xD
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDg Oct 11, 2009 11:30 pm

Parla per tu amb que no ens veiem les cares xD

Almenys a en Soid i la kalha els vaig veure aquest estiu xD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDl Oct 12, 2009 10:54 pm

juu T.T Jo us vull veure!! Que fa molt que no ens veiem!! Vull veure el SoidyGay, la KalhaTincmoltsalters, el HuulkSocunroguequefadps, l'ArkaSocuntravoloielTeilannosentera, el CokoCabró, el TeiFreak, el LordiSanji, la NuvolMontaraid, el TaleSurtoafumar, el LegolasLeonidasFrodoSephiroth, el BrizzaEmpiruPkNoPucRaidejarDeTarda, etc... i sobretot.... vull vEurE EL nostrE amic i conEgut llEidEtà Missfit que ara viu a BARNA!!!!

(nois, no us ofengueu per els motes... son am tot el meu amor (L))
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 33
Registration date : 14/12/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDt Oct 13, 2009 10:29 pm

LegolasLeonidasFrodoSephiroth?

¬¬''

En principi si puc venir pos aixó, encantat de veure-os Razz I sinó quedem tots un dia a casa del Coko! Very Happy



P.D: Informo que a potser a partir d'avui segurament ja no em veureu per Zul'Jin, migro amb uns amics a Dun Modr, i per acavar de molestar, estaré a la Aliança XD, en fi, que si em busqueu estaré saltant per allà en la pell d'un mag humà.
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDt Oct 13, 2009 10:47 pm

wnu, almenys ets mago, menos mal Razz ejjeje
Et trobaré a faltar Leonidas meu >.< I veig que t'has canviat el nick del foro Razz xD
Que et vagi molt be per Dun Modr!! Jat vindre a campejar algun dia, jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDc Oct 14, 2009 3:42 pm

A casa del Coko... Human Mage... Alliance... tu vols morir?

Bè... aniré disfressat del de La Naranja Mecanica al Saló i si et veig caurà un pluja de cops de bat de beisbol... de bon rotllo eh?

La veritat és que potser vaig disfressat de Nero (protagonista del Devil May Cry 4 incults)
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDj Oct 15, 2009 1:30 am

ajjaja,, pos merci epr dir-ho, ke no he jugat mai al Devil may Cry, xD (tot i ke vaig vuere esl 2 primers capituls de la serie, xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Missfit
Iniciat
Missfit


Masculí Nombre de missatges : 68
Age : 33
Registration date : 15/09/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDs Oct 17, 2009 3:49 am

Joijoi, així que potser em veieu en persona per primera vegada Very Happy:D:D
Jo aniré tots els dies que pugui, així que ja direu algo^^
Tornar a dalt Ir abajo
Kahidrim
Veterà
Kahidrim


Nombre de missatges : 40
Age : 33
Registration date : 10/01/2009

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDj Oct 29, 2009 6:19 pm

ieeee ieeeeeeee que pasa penyaaa !!!

com va toot ??
per mi nse avera si puc per tema universitat ( que ara vaig de tardes) i entrenos i primer de tot voldria saber quan es i si encara es a la farga de l'hospitalet que llavors segur que hi anava !!

ah una altra coseta pot ser que torni en breus Wink

inga penyaa!!

..KAHI..
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDv Oct 30, 2009 12:33 pm

KAHI!!!! WE LOVE YOU!!!!!!! xDD

T'haig d'avisar... que els mains Renegats... estan dispersos >.< es una llastima... pero es aixi T.T
Segona, sip a la Farga, com sempre... xd

I tercera, jejeje Jo aniré al Saló dissabte, qui vulgui venir que ho digui, xD Va gent!! FEM KDD!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDs Oct 31, 2009 11:59 pm

Jo ja hi vaig anar amb el Karakar, Teilan i Marta (Kalha) el divendres i vaig acabar destrossat, així que dubto que hi vagi més xD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! EmptyDg Nov 01, 2009 6:08 pm

ke nazis que sou tots ¬¬'
Haig de dir 2 coses del salo denguany: primera, omfg! 4 hores de cua per entrar!! Segona: les disfresses aqest any... deu n'hi dó! N'he vist d'algunes... molt currades... (aixo si, Narutos, Luffys, Sogekings, per tot arreu, XD)
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!   SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
SALÓ DEL MANGA 2009!! KDD SI, O SI!!??!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Manga i frikismes varis...
» Arenas Tournament 2009

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Off Topic-
Canviar a: