¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Need, busco heal >_< // New Heal Class!

Ir abajo 
+3
Arkania
Anarks/Cokoliso
Levethix
7 participantes
AutorMissatge
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDj Feb 05, 2009 7:29 pm

Porto temps buscant alguna clase per provar com és ser Heal.

Priest - Paladin - Shaman - Druida - "DK Blood?"*** Question Razz

Paladin no, perque son elfos gays i ja en tinc un.
Priests... nah, el faria Shadow i potser em tornaria emo.

Shamys i druids...

El Shamy em mola bastant, te la forma de llop pig , molen els llops, te totems, font de múltiples bromes divertides, pero hi ha la tentació de ser Elemental.
I el druida... te moltes formes elephant , és polifacetic, divertit jocolor , em foto en gat i mato alis, pero per aixó em faig un rogue, l'arbre mola, pero un pollo és un senyor pollo.

La doble build solucionaria aixó.
El problema esque no desideixo entre el Shamy i el Druida, els dos són divertits de pujar. Siusplau, que algú m'ajudi! lol!




*** El DK Blood te la conya de que es cura bastant i tal, dic jo:
Talents Blood:
- Transfusión de runa
- Transfusión de runa mejorada
- Maestría en Runas de Muerte
Talents Unholy:
- Siega
Glifo:
- Glifo de Transfusión de Runa
Altres:
- Aura de sangre

Evidentment lo altre seria orientat a DPS, aixi que tenim un DPS - [Mini]OffHealer (MOH para los amigos) que va fent algunes rotacions per tenir totes les runes convertides a Runas de la Muerte, que dona que: 1 Runa = 30% de la teva vida cada 30s i un 10% de la raid/party, encara que no se si el talent de millora influeix sobre el glifo.
És poc pero ajuda minimament als healers.
I fins aqui podem comprovar fins a quin punt se'm va la olla. lol!


Al tema, Druida o Shamy? (Crec que era un post per parlar de Heal)
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDj Feb 05, 2009 8:52 pm

Jo personalement, m'agrada molt com cura un shamy xD tot i que tinc un druid, pero és que amb els totems i tot... nose, a mi em sembla molt bé, és més, el Phaleg (shaman de la guild) ara es heal i he fet algunes instances i... es pro es pro.

Pero per altra banda els druids m'agraden molt per la gran quantitat de renoves que tenim xD

Jo em faria Shaman, per variar, i aixi tindrem BL xDDD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDj Feb 05, 2009 9:25 pm

druid ftw
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDj Feb 05, 2009 9:26 pm

Val, un pro-shamy i un pro-druid, empate XD
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDj Feb 05, 2009 10:43 pm

Jo dirie Priest ! xD

No pero em mola molt tmb en el pvp:
Druid= Huracà, renews,Formes
Xami=Totem pilla magia, i els heals de nanosegons k llençen i k es imposible baixar-los xD

Sort!
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDj Feb 05, 2009 10:52 pm

Aerye escrigué:
Jo dirie Priest ! xD

No pero em mola molt tmb en el pvp:
Druid= Huracà, renews,Formes
Xami=Totem pilla magia, i els heals de nanosegons k llençen i k es imposible baixar-los xD

Sort!
Nah, busco un Heal per enfocarlo en el PvE only.

Shamy vs Druid

La veritat esque els dos tenen coses atractives eh? El shamy és un ésser espiritual, pero el druid es un fumeta XD
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDv Feb 06, 2009 2:19 am

Només dir-te que per arribar al mon espiritual...cal "AJUDA"!!
Et dire que hi ha un llibre anomenat Las Enseñanzas de Don Juan, de Castaneda!
K parlar sobre un noi k vol estudiar el mon espiritual i sen va a Mexic amb un XAMAN on a traves de drogues...peyote etc etc estudia aixo...la espiritualitat XD

RESUMIN XAMI & DRUID =PENJATS!

Jo em faria el xami (tinc un druid), cura a hots no em mola tant com amb nanosegons, tmb fa més pal el xami xD!
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDv Feb 06, 2009 2:44 am

Aerye, faig cures de 7,5k en nanosegons amb el druid.

Sefirififi, en cap moment he dit que sigui pro res, m'agraden molt les dues classes, tenen coses realment interessants, però en pve, em decanto pel shaman: totems = ajuda a la party. El druid m'encanta, n'estic enamorat xD Perque et penses que agafo equip de heal? xD
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDv Feb 06, 2009 3:28 am

/castsequence reset=4 Rejuvenation(Rank 15), Swiftmend


critic de 10k instant, a mes deixa el living seed, que es una cura de 2k quan li peguen.


pero la veritat esque el shaman esta molt be, totems + bl = quasi imprescindible en qualsevol raid pero...


on hi hagi un innervate que es tregui tot, i si a sobre tengs 1000 de regmana... nomes us dic que l'altre dia a kelthuzad em vaig morir i un altre druida em va aixecar, vaig estar 10 segons "restejant" i vaig acabar el boss amb un 48% del mana xD (sense tirar d'innervate)


shaman: ankh, totems i bl

druid: combat res i innervate
Tornar a dalt Ir abajo
Talegar
Guardià



Nombre de missatges : 57
Registration date : 24/09/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDv Feb 06, 2009 7:58 am

druid ftw , si els BE poguesin ser druides seria el meu main de carrer , nomes dic aixo Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDv Feb 06, 2009 8:42 am

Talegar escrigué:
druid ftw , si els BE poguesin ser druides seria el meu main de carrer , nomes dic aixo Very Happy


maricon!

u.u''
Tornar a dalt Ir abajo
Levethix
Iniciat
Levethix


Masculí Nombre de missatges : 43
Age : 34
Registration date : 14/12/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDv Feb 06, 2009 4:00 pm

Talegar escrigué:
druid ftw , si els BE poguesin ser druides seria el meu main de carrer , nomes dic aixo Very Happy
Doncs sobre el tema volia postejar a Sugerencias de WoW-Europe, ja que explorant el lore i les paranoies de Blizzard, es veu que druides BE existeixen, és més, en el WoW, hi han 3 o 4, un és Boss de The Botanica, i els dos o tres són els que ensenyen herboristería a Silvermoon.

Arkania escrigué:
shaman: ankh, totems i bl

druid: combat res i innervate
Home vist així... el shamy s'emporta la palma (per mi, és simplement una opinió personal)

Sinó puc pujar una mica cada un fins lvl 20-30 (que és fa rapid) i veure quin m'agrada més.
Tornar a dalt Ir abajo
Mazzy
Veterà
Mazzy


Nombre de missatges : 87
Registration date : 12/10/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDv Feb 06, 2009 4:29 pm

I una coseta...

Puja els dos (que ara es realment facil pujar fins el 70 i "ràpid") llavors un el fas healer i laltre elemntal/Furby xD



....ANTE LA DUDA...LA MÁS TETUDA...
Tornar a dalt Ir abajo
karakar
Veterà



Nombre de missatges : 15
Registration date : 12/10/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDv Feb 06, 2009 6:35 pm

Ara el shaman amb el mareas vivas, el enchant de wepon que ara tenen per heal(que ya era hora xD) y el mana tide, es un heal bonisim.... 3 cures 2 renoves(un aleatroi) y l'escut de terra que va curant, casi no has de moure un dit perque el escut de terra vagi curant.... A mes te una regeneracio de mana en grup gracies el mana tide.

Sephirot, no et preucupis, per la tentacio de ser elementa..., pensa que en un futur proper hi ha la doble build de talents y gliphos... quan suiguis 80 amb el shami si esque tens la intencio ya estara posada segurament, encara que tots sabem lo lents que son a vegades blizz xD

Buenu amb el druid et dic el mateix amb la tentacio de fer-te un señor pollo
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDv Feb 06, 2009 9:54 pm

ESO ESO!!! ANTE LA DUDA LA MAS TETUDA!! I un arbre no te tetes... aixi ke per eliminacio... XAMY FTW!!!!
Ami personalment... mencanta tenir al costat un xamy... sigui heal o rayitos.... pk akells totems em fan unes caricies hmm Embarassed
Jo tinc un xamy lvl 1, i kuan mon cosi sigui prou lvl, em començara a regalar lvls i mel pujara al 20-30 de cop, jeje (invitar amigo FTW!!) I segurament el pujare sent healing o rayitos... aix rayitos... Perque el phaleg no es fa rayos???!!!

VULL UN XAMY RAYOS AL COSTAT DEL SOUKA KUAN NEM DE RAID!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Anarks/Cokoliso
Guardià
Anarks/Cokoliso


Masculí Nombre de missatges : 395
Age : 33
Registration date : 14/09/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDs Feb 07, 2009 4:23 am

Pqno hi ha qui entengui el Phaleg i lo unic que fa es fer pvp. Ja s'ho fara xD
Tornar a dalt Ir abajo
Souka
Veterà



Masculí Nombre de missatges : 379
Age : 35
Registration date : 04/10/2008

Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! EmptyDl Feb 09, 2009 2:50 pm

Algu em pot explicar pk en leonidass mastah alias Legolas, Frodo, Gollum, Cloud, Sephiroth, Nagash, Sidious.... SA PIRAT???? Ja se ke es un offtopic molt gran.. pro com ke el post es seu....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Need, busco heal >_< // New Heal Class!   Need, busco heal >_< // New Heal Class! Empty

Tornar a dalt Ir abajo
 
Need, busco heal >_< // New Heal Class!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: Discussió de classes-
Canviar a: