¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


 
ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Benvinguts...!

Ir abajo 
AutorMissatge
Arkania

Arkania


Masculí Nombre de missatges : 291
Age : 39
Registration date : 12/09/2008

Benvinguts...! Empty
MissatgeAssumpte: Benvinguts...!   Benvinguts...! EmptyDv Set 12, 2008 3:46 am

Pos eso, feia falta un fòrum, per tractar certs temes i coses que no es poden fer pel gchat...

sisi, ho se, es molt lleig, tant blau, no fa pel wow, ni per la gorda, ni re de tot això, però una es limitadeta i no dona per gaire, mica en mica intentaré anar polint l'aspecte i tal...
I també, molt egocèntric per part meva posar el meu pj a la imatge de portada, això ho arreglarem aviat, tothom qui vulgui sortir a la imatge que m'ho digui.

De moment no he creat cap fòrum privat pels guardians ni pels veterans, més que res perquè no tinc l'autoritat com per decidir, així que ja ho parlareu els afectats, i si hi ha algú que es vegi amb cor de ser admin del fòrum, encantadissima li donaré la corona.

Això és un fòrum, com a tot lloc de trobada hi ha unes normes de conducta, educació, cuidar la horthojrafia affraid ser amables bla bla, però com que és possible que hi hagi gent que no sigui forera doncs explicaré 4 coses:

- Quan tinguis un dubte i vagis a postejar, abans de fer-ho bsca pel fòrum o al google mateix, molts dels teus dubtes se't resoldran més ràpidament si els busques que no si perds temps escrivint i esperant una resposta.

- Abans d'enviar el post és aconsellable llegir-lo i rellegir-lo, així es trobaran faltes ortogràfiques, incoherències i demés merda.
(Per si interessa a algú aquí podeu descarregar-vos un addon corrector de català pel firefox, i aquí un de castellà)

- Si després d'haver llegit i rellegit un post l'has enviat, però després has trobat alguna errada o vols afegir-hi alguna cosa, pots editar-lo, no obris un altre post ni et contestis a tu mateix.

- Escriure en majúscules es considera com un crit, si vols enfatitzar alguna cosa escriu-la en negreta, però si vols cridar, tu mateix, així tots sabrem com de ben educats som cyclops

I res més, benvinguts, etc. etc. no crec que sigui necessaria la redacció d'unes normes explicites, som grandets per saber que esta bé i què no, disfruteu el fòrum.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Benvinguts...!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
 :: Públic :: General-
Canviar a: